Big Color Orcs [Nieuw 2025]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 03832
Artikelnaam: Big Color Orcs
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 105 gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: Die ultimative XXL-Version der berühmten Orcs. Eine Fontäne, die in einem Zug eine brutal knisternde Wolke ausstößt. Extra groß und mit Farbeffekt!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 6/24
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

03832.png

Wij danken Lesli voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Ook deze zouden in de Nederlandse winkels goed verkocht worden denk ik. Wel afhankelijk van hoe goed ze presteren in de straat uiteraard. Maar een goede burst met felle kleuren zou garant moeten staan voor een succes.

kosten 6,99 heb je een pakje met 6 stuks, zouden dit weer de goede Orcs zijn die keihard knetteren zoals toen die 2020 batch

Nou ik heb vorig jaar nog 2020 batch gestookt en deze doen het echt niet slechter. Misschien wat minder crackling in totaal maar de spreiding is even goed

Kijk, het gaat vermoedelijk niet meer gebeuren, maar gewoon hypothetische nieuwsgierigheid.

Die crackling geloof ik nou wel, maar had het nou ook een optie geweest om gewoon dikke gekleurde sterren in zoiets te stoppen zonder crackling? Qua spreiding uiteraard passend binnen het ract. Of krijg je dan een soort mini shell op de grond, wat dan weer wellicht als knalvuurwerk gezien wordt (en dus niet mag?)?

Kijk, het gaat vermoedelijk niet meer gebeuren, maar gewoon hypothetische nieuwsgierigheid.

Die crackling geloof ik nou wel, maar had het nou ook een optie geweest om gewoon dikke gekleurde sterren in zoiets te stoppen zonder crackling? Qua spreiding uiteraard passend binnen het ract. Of krijg je dan een soort mini shell op de grond, wat dan weer wellicht als knalvuurwerk gezien wordt (en dus niet mag?)?
Hypothetische een Nee 🤣🤦‍♂️

Als mine met spreiding binnen...2m voor f2? kan dat best, toch? Maar verkoopt nauwelijks en masse voor de jeugd die het knalspul mist ("het doet niks") en de paar liefhebbers die het kopen, is het hele ce traject niet rendabel. Maar het had gekund :D

Ontopic: leuk spul! Volgens mij heb ik er een doosje of 2 van besteld. Had meer kleur en minder crackling in mogen zitten, zei deze gek ook :bonk:

Die bestaan toch al? Zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/thunderking-1-fat-tube.51146/

Back
Bovenaan