Big Box

Er is opnieuw een film van Wolff op you tube aangemaakt. Dat betekent dus dat deze nog steeds te koop is. Het blijft een topper van een box!! Effecten zijn wel anders dan weleer.

Er is opnieuw een film van Wolff op you tube aangemaakt. Dat betekent dus dat deze nog steeds te koop is. Het blijft een topper van een box!! Effecten zijn wel anders dan weleer.

Heb deze box ook ooit gehad en het is en blijft met afstand het beste pakket wat er ooit is uitgebracht.

Ik heb hem nu voor mij staan op een website met een mooie prijs van 99,95.

Ik denk dat dit met afstand het beste pakket is wat er ooit op de markt is gebracht.

322_1509565009.png

Bleh, nieuwe namen. Ik houd er niet van. Dit pakket heb ik 4 jaar op rij gekocht, 12 jaar geleden. Toen was dit de creme de la creme!

Bleh, nieuwe namen. Ik houd er niet van. Dit pakket heb ik 4 jaar op rij gekocht, 12 jaar geleden. Toen was dit de creme de la creme!

Was inderdaad crème de la crème Ruben, maar die nieuwe namen vind ik niet zo belangrijk bij een pakket. Bij losse cakes wel, daar moet je van af blijven :angel:

Zag vandaag een box staan die werd ook aangeduid als Big Box. Andere labels maar volgens mij wel dezelfde cakes. bijna gekocht voor 9 tientje.

Deze box is voor een zeer groot deel verantwoordelijk voor mij vuurwerkliefde....

Back
Bovenaan