Big Box

Waarom word die steeds duurde? grrrr echt super pakket!!:)

Op de gehele collectie komt zo'n beetje elk jaar zo'n kleine 10% bij bovenop.
Niet alleen de big box, en als je een beetje pech hebt met de dealer kan je ook nog niet eens goed profiteren van de 'gratis' cake bij aankoop van x aantal euro. Dan moet je alsnog bij betalen.

Vraag mij toch wel eens af...ik koop altijd mijn spullen bij de rw vuurwerkhal daar koste hij eerst 99,95 toen verleden jaar 125 nu 135,

nu zag ik elders het staan voor 99,95 hoe kan dat dan het is wel een verschil van 35 eurie's

Vraag mij toch wel eens af...ik koop altijd mijn spullen bij de rw vuurwerkhal daar koste hij eerst 99,95 toen verleden jaar 125 nu 135,

nu zag ik elders het staan voor 99,95 hoe kan dat dan het is wel een verschil van 35 eurie's

Misschien heeft die winkel nog oude voorraad staan waarvan de inkoopprijs lager was dan nu.
Of de inkoopprijs is gewoon helemaal niet veranderd en dus blijven zij het gewoon nog voor een schappelijke prijs aanbieden, in tegenstelling tot de andere winkels dus:)

Pronk Vuurwerk is niet de enigste, de Vuurwerkcentrale biedt hem ook al jaren aan voor 99,95. Maargoed, laten we niet te ver off-topic gaan:)

zijn er nog mensen die meer adresjes weten die dit de big box van lidu voor 100 euro aanbieden? en dan in omgeving utrecht of omgeving overijssel

Misschien heeft die winkel nog oude voorraad staan waarvan de inkoopprijs lager was dan nu.
Of de inkoopprijs is gewoon helemaal niet veranderd en dus blijven zij het gewoon nog voor een schappelijke prijs aanbieden, in tegenstelling tot de andere winkels dus:)

Ik denk dat Doodskopper hier een goed punt heeft. Ik heb gister bij pronk deze box opgehaald, en de Inferno zit niet in het pakket, wat er dus op duit dat dit een al wat ouder pakket is. Zolang de cakes het verder goed doen maakt het mij niet uit, want voor € 100 blijft dit een leuk pakket, en voor € 135 moeten we er allemaal lekker uit de buurt van blijven totdat ze het pakket vullen met +300 gr cakes :wink:.

heb deze meegemaakt van 'n maatje van mij .
zelf zou ik um nooit kopen , gewoon vanwege dat ik 8 relatief kleine pottem voor 135 euro te duur vindt .
maar als je hem dan toch koopt doe je zeker geen miskoop .
effecten zijn groot en per pot hetzelfde (je houdt er wel van of je houd er niet van) , burstknallen zijn erg hard .

dit jaar toch maa us proberen ok 135 euro is een hoop geld me budget laat t wel toe vind t wel mooie potten met grote effecten de prijs is wat aan de hoge kant maar toch wil ik m dr bij hebbe :p

wat is een beter aankoop: het buurtassortiment xx l of deze big box? ik twijfel een beetje...

Back
Bovenaan