Big Box

Jongens ik heb hier een beter filmpje, het is dezelfde als die van Moontan had gepost, maar die kwaliteit is een stuk minder.
http://www.vuurwerkbestel.nl/videos/?fire_id=842.flv

die is een stuk beter!
jammer dat de prijs is verhoogd vorig jaar was het nog 99 euro.
nu 109...
gelukkig kost ie bij de handelaar op de hoek €85,-:rolleyes:
maar ik ga hem niet kopen nog steeds veelste duur, voor mijn budget dan hea:wink:

Wat me toch altijd opvalt bij alle lidu potten, het effect blijft lekker lang hangen. :D alleen dan het mindere van lidu in 1 pot zit vaak wel steeds hetzelfde effect...

Maar deze big box (109€) , ik zit eraan te denken hem morgen te halen, maar ik zit nog te twijfelen tussen big box en egypt 5 (70€) (5 fonteinen :bonk: , 5 batterijen :D , 6x 40gr pijlen)

ik heb ze allebei al eens gehad, maar wie kan me iets aanraden?

EDIT: naja dan denk ik maar dat ik voor de big box ga, want ik heb al 14 zware vuurpijlen (75gr x8) (40gr x3) (30gr x3)

Laatst bewerkt:
Big Box heeft meer cake's. De cake's zijn ook echt goed zwaar, veilig, hebben zware schoten, grote effecten en blijven lang hangen. De cake's uit de Egypte paketten zijn kleiner, lichter, niet zo groot en goedkopere kwaliteit qua uitwerkingen. Wel wat meer stukken vuurwerk, maar de fonteinen stellen niet veel voor, de pijlen zijn wel goed.

De inhoud van de Big Box is gewijzigt. Dit jaar hebben ze er de Inferno aan toe gevoegd. Deze cake is tevens los te koop voor 18.50 en (vind ik) zkr de moeite waard.

Ook al is de inhoud gewijzigd, het blijft een top pakket!
Had de Big Box en het Vuurwerkland 4 pakket (gewonnen via AVP) en moet zeggen dat het beiden toppaketten zijn. Mooie uitwerkingen, goede burstknal. Enig minpuntje zijn de vuurpijlen van het VWL 4 pakket. Voor zo'n pakket zijn ze een beetje zielig.

ik hoop als hij dit jaar ook weer komt en hoop de zelfde kwalilteit had dees vorig o & n ook en was een prachtig pakket :D

Wat me toch altijd opvalt bij alle lidu potten, het effect blijft lekker lang hangen. :D alleen dan het mindere van lidu in 1 pot zit vaak wel steeds hetzelfde effect...

Maar deze big box (109€) , ik zit eraan te denken hem morgen te halen, maar ik zit nog te twijfelen tussen big box en egypt 5 (70€) (5 fonteinen :bonk: , 5 batterijen :D , 6x 40gr pijlen)

ik heb ze allebei al eens gehad, maar wie kan me iets aanraden?

EDIT: naja dan denk ik maar dat ik voor de big box ga, want ik heb al 14 zware vuurpijlen (75gr x8) (40gr x3) (30gr x3)

Als het ook een andere collectie mag zijn zou ik voor die prijsklasse van 100 euros voor dit pakket gaan. Dat zijn namelijk stuk voor stuk goeie potten http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1856

Nu weer ontopic graag!

Het is goed bedoeld van jejestile en mensen die dit jaar met dezelfde vraag zitten lezen dit ook dus ik snap niet waarom je hier commentaar op geef. Enkel het product waarnaar hij verwees zit in een merk wat er dit jaar uit gaat.

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik had afgelopen jaar in het nieuwe big box pakket een nieuwe pot zitten. Deze schoot er een hele vuurwerkshow uit met zowel fan als Z shapes. Ik zal eens kijken voor het filmpje. Pakket blijft verder natuurlijk geweldig... vind maar eens iets vergelijkbaars.

Groeten,

junky

komt er dit jaar ook weer bij!

Vorig was ie btw 10 euro duurder als het jaar ervoor, zet deze steigende lijn voort?

als dat zo zal zijn 10 euro duurder. dan zitten er zeker wel een paar nieuwe cakes in, of de oude zijn vernieuwd.

ja ik weet dat je prijsverhoging krijgt, maar tien euro, ik denk nu dat een hoop mensen dit pakket links laten liggen omdat het niet in hun budget past .

125 euro is wel wat veel
maar niet te min ik ben dik te verden over dit pakket
na lang verlangen en dromen zag ik vorig jaar de kans schoon
en heb hem gekocht voor 99,95 of zie iets
maar voor 125 euro zou ik het niet meer doen

Back
Bovenaan