Hoorn dan weer niet. Wel Black Bulls en Luchthuilers van Lesli.die in Beverwijk heeft het ook ja
Lagen nu 3 soorten crackling balls.. Kleine zakjes groene, de zwarte bulkpack van Aldi en Blackbulls
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoorn dan weer niet. Wel Black Bulls en Luchthuilers van Lesli.die in Beverwijk heeft het ook ja
Ik zag gister een filmpje van een bekend NL YT duo, die de knetterkegels ook gekocht en afgestoken hadden, van big bazar vandaan.
Maar zo te zien valt deze laatste versie vies tegen. Effect duurt maar kort en niet zo mooi als dat van een paar jaar geleden (die ik nog had).
De kwaliteit van dit eerst zo mooie produkt-pakje toen nog 4€ - is zeer gedaald, jammer. Ik koop ze niet meer, tenzij de kwaliteit en prijs stijgen; ze waren het toen voor die prijs echt waard. Dus dan maar iets meer betalen voor goede kwaliteit.
Iets in mij zegt dat de Aldi niet meer verder wilden met het plastic in deze Lesli producten en dat Big bazar daarom een/de partij heeft overgenomen met wat extra artikelen voor een leuk totaal aanbod.