Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Hier in Gorinchem niks bijgevuld en al 2 weken de schappen redelijk leeg.
Jammer.
Iemand die kan bevestigen of Dordrecht heeft liggen knetterlinten etc.

Ik zag gister een filmpje van een bekend NL YT duo, die de knetterkegels ook gekocht en afgestoken hadden, van big bazar vandaan.
Maar zo te zien valt deze laatste versie vies tegen. Effect duurt maar kort en niet zo mooi als dat van een paar jaar geleden (die ik nog had).
De kwaliteit van dit eerst zo mooie produkt-pakje toen nog 4€ - is zeer gedaald, jammer. Ik koop ze niet meer, tenzij de kwaliteit en prijs stijgen; ze waren het toen voor die prijs echt waard. Dus dan maar iets meer betalen voor goede kwaliteit.

Ik zag gister een filmpje van een bekend NL YT duo, die de knetterkegels ook gekocht en afgestoken hadden, van big bazar vandaan.
Maar zo te zien valt deze laatste versie vies tegen. Effect duurt maar kort en niet zo mooi als dat van een paar jaar geleden (die ik nog had).
De kwaliteit van dit eerst zo mooie produkt-pakje toen nog 4€ - is zeer gedaald, jammer. Ik koop ze niet meer, tenzij de kwaliteit en prijs stijgen; ze waren het toen voor die prijs echt waard. Dus dan maar iets meer betalen voor goede kwaliteit.

Idd en die crackling balls sloeg helemaal nergens op zo slecht waren die.

Gorinchem worden de schappen ook weer gevuld momenteel.
Wat spul meegenomen. Echter die crackling rotjes zijn er niet.
Qua kwaliteit betreft zullen we het wel zien.
Zijn hier wat kids over de vloer met oud en nieuw dus dit is mooi stookspul voor ze en voor mij natuurlijk ook :p
IMG_20191114_151900.jpg

Net een knetterkegel afgestoken, maar ik vond ze echt dikke prima. Heb de oude niet gehad, maar deze zijn wat mij betreft echt spotgoedkoop voor wat je krijgt. Leuk dat ze dit nu verkopen tegen zulke prijzen.

Iets in mij zegt dat de Aldi niet meer verder wilden met het plastic in deze Lesli producten en dat Big bazar daarom een/de partij heeft overgenomen met wat extra artikelen voor een leuk totaal aanbod.

Ik vond het wel rommelig dat er nu 3/4 soorten knetterballen lagen met totaal verschillende prijzen (60stuks voor €2/ 8 stuks voor €0,89 etc etc..

Net even naar de Action en de Big Bazar geweest om vervolgens vanavond even te gaan stoken met mijn zoontje.

2019-11-16 10.50.54.jpg

Hier was ook nog een fonteinenpakket van 6.99. Dit was een doos van 12 fonteinen. de luchthuilers helaas niet gezien.
Wat betreft crackling is het wel bizar, 3 soorten crackling ballen en de vulcano's.

Iets in mij zegt dat de Aldi niet meer verder wilden met het plastic in deze Lesli producten en dat Big bazar daarom een/de partij heeft overgenomen met wat extra artikelen voor een leuk totaal aanbod.

Dat zou geen slecht plan zijn van de Aldi.Totaal onnodig namelijk met de huidige crackling pellets.

net even een kijkje genomen op vuurwerkplanet.nl de prijzen zijn daar als volgt:

Luchthuiler €3,49
Black Bulls €5,99
Rambo's €2,99
Knetterkegels €3,99

Prima deal dus om bij Bigbazar te gaan shoppen.

Gisteren de Vegas Volcano's geschoten en ik moet zeggen dat ik deze best wel erg leuk vind voor dat prijsje.

Knettert goed op het einde.

En ook de Silver Fountain van de Action is best te doen.

Dit is het enige CAT1 dat ik bij de Big Bazar en de Action ga kopen.
De rest ga ik toch bij de Aldi aanschaffen...

Welke producten zijn het nou eigenlijk echt waard om te halen bij de big Bazar (ook nieuwe artikelen van de Aldi meegenomen)? Vergeleken de prijzen van normale vuurwerk dealers? Ben ik wel benieuwd naar namelijk, kan ik morgen even langs. :P

Back
Bovenaan