Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Bij de twee locaties waar ik geweest ben geen spoor van de crackling crackers, zelfs geen prijskaartje. Heel raar. Als het daadwerkelijk in de folder staat zal er wel wat meer geleverd worden.

Bij de twee locaties waar ik geweest ben geen spoor van de crackling crackers, zelfs geen prijskaartje. Heel raar. Als het daadwerkelijk in de folder staat zal er wel wat meer geleverd worden.

Ja vandaar ook mijn vraag. Ik heb meerdere YT shop video's bij de bazaar bekeken maar kon ze daar niet ontdekken in de schappen. Het lijkt er op dat ze niet bij iedere bazaar te koop zijn helaas. Had er graag een aantal doosjes van gekocht. Mocht iemand in omgeving EHV ze weten te liggen hoor ik het graag.

Ja vandaar ook mijn vraag. Ik heb meerdere YT shop video's bij de bazaar bekeken maar kon ze daar niet ontdekken in de schappen. Het lijkt er op dat ze niet bij iedere bazaar te koop zijn helaas. Had er graag een aantal doosjes van gekocht. Mocht iemand in omgeving EHV ze weten te liggen hoor ik het graag.
In Den Bosch ligt het wel!

Hier was het zo dat toen de grondbloemen uitverkocht waren er in ene crackeling dingen lagen. Kortom, klein schap dus niet alles word uitgestalt.

Bij winkelcentrum Woensel liggen ze in het schap kan ik uit ervaring vertellen.

Krijg steeds meer het idee dat die Cat1 meuk in steeds grotere doosjes wordt gedaan en nog minder voorstelt dan voorheen. Dit kindervuurwerk krijgt mijn geld niet, heb ook geen kinderen :D

Helmond centrum heeft ze

Aan de kleine verpakkingen plakken ze van die doorzichtige plastic hangers, die ze vlakbij de kassa aan de welbekende ijzeren staafjes ophangen cq aanrijgen.
Om diefstal te voorkomen uit de normale schappen uiteraard. Bij de kassa hebben ze er beter zicht op.
Dit vertelde me iemand, die er werkt.

Loop ik vandaag de big bazar in zie ik allemaal Aldi vuurwerk in de stellingen liggen, knetterballen maar ook knetterkegels en andere fontijntjes en het vreemde is dat het goedkoper was dan bij de Aldi zelf. Knetterballen voor 2 euro, knetterkegels voor 1 euro. 6EDCE6DC-BA6D-4695-A8E9-7D1FD08206F3.jpg6EDCE6DC-BA6D-4695-A8E9-7D1FD08206F3.jpg

Ben benieuwd. Ben nog steeds op zoek naar de crackling crackers, maar de vestiging die ik meestal bezoek is al sinds dag 1 niet bijgevuld. Bijna alleen nog sterretjes, brilletjes en die tafelbommen.

Back
Bovenaan