Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Heb de grote en kleine knetterballen gehaald en de vulkanen in twee verschillende pakjes. Voor 4 euro heb je 16 vulkanen die het prima lijken te doen. Zelfde geldt voor die grote en kleine knetterballen.

Luchthuilers en die andere dingen niet meegenomen.

Heb de grote en kleine knetterballen gehaald en de vulkanen in twee verschillende pakjes. Voor 4 euro heb je 16 vulkanen die het prima lijken te doen. Zelfde geldt voor die grote en kleine knetterballen.

Luchthuilers en die andere dingen niet meegenomen.

Aah okee, bedankt voor het advies! Ga ik die ook is even halen!

Rambo knetterballen zijn nog de oude met zakje derin met kruit.

En niet die nieuwe die nu in crackeling balls zit in het plastic blokje met lont wat voor geen meter knettert

Rambo knetterballen zijn nog de oude met zakje derin met kruit.

En niet die nieuwe die nu in crackeling balls zit in het plastic blokje met lont wat voor geen meter knettert
Da's afhankelijk van het productiejaar. 2017 heeft een zakje.. de 2018 al niet meer.

Hier bij de Big Bazar in Zwolle 3 soorten Knetterballen XXL.
Ik weet niet of meer mensen dit zijn tegengekomen?

1 met plastic blokje (batch 2018)
1 met kartonnen propje + klein blokje met folie eromheen (batch 2017) (YE0001-A)
En 1 met zakje en losse knetters (batch 2017) (DE0001-A)

Heb ze allemaal getest, en die met het zakje heeft het breedste effect van de 3.

Laatst bewerkt:
Hier bij de Big Bazar in Zwolle 3 (!) soorten Knetterballen XXL.
Ik weet niet of meer mensen dit zijn tegengekomen?

1 met plastic blokje (batch 2018)
1 met kartonnen propje + klein blokje met folie eromheen (batch 2017) (YE0001-A)
En 1 met zakje en losse knetters (batch 2017) (DE0001-A)

Naar mijn mening is de laatste het beste van de 3 kwa breedte van het effect.

Ooh okee, apart! Ga hier ook maar is kijken dan of dat het geval is, maar denk het niet. Zijn hier volgensmij allemaal batch uit 2018.

De 2018 is ook met zakje en losse knetters, de Rambo's dan

Ooh okee, hmmm, de normale XXL knetterballen in ieder geval niet uit 2018. Ga vandaag waarschijnlijk even langs bij een andere big Bazar, is even kijken wat ze daar hebben. De Rambo's zou goed kunnen, daar had ik eerlijk gezegd niet naar gekeken.

zag bij big bazar goede ''camo'' gas aanstekers die ideaal zijn met vuurwerk afsteken.
het kost maar 2,99 euro, heb zelf paar ervan en tot nu toe tevreden erover.

ps: de vegas fonteinen zijn een dikke aanraders

zag bij big bazar goede ''camo'' gas aanstekers die ideaal zijn met vuurwerk afsteken.
het kost maar 2,99 euro, heb zelf paar ervan en tot nu toe tevreden erover.

ps: de vegas fonteinen zijn een dikke aanraders

Vandaag even wat dingetjes getest. Helemaal mee eens met dat laatste. Zijn echt leuke dingen! Had ook wat knetter kegels, maar vond de Vegas fonteinen toch een stuk beter! En dat voor €1,09 per pakje, top spul om lekker mee te stoken!

ik heb ook flink wat van die fonteinen ingeslagen, en het mooie was dat er meer dan genoeg voorraad was zodat ik niet alles meenam :p. Leuk spul. Crackling blijft mijn favoriete vuurwerk.

Die camo aanstekers/branders zijn nu 2+1 gratis zag ik in de folder.
Dus dan komen ze op 2 euro per stuk geen geld.

Die camo aanstekers/branders zijn nu 2+1 gratis zag ik in de folder.
Dus dan komen ze op 2 euro per stuk geen geld.

Zoo, goede aanbieding! Ga morgen dan maar weer is even langs. 3 branders halen en nog wat klein spul. :p

Edit: dit van de week even gehaald:
IMG_20191118_222452.jpg

Hier lag het Aldi spul eindelijk bij de big bazars, ik was dolenthousiast, dus ik ging meteen naar de knetterballen XXL, hopend om de DE batch te kunnen vinden (kleine balletjes)
Continu YE batch na YE batch na YE batch, bij meerdere big bazars gezocht
Ik gaf het bijna op, dus ik ging nog bij een kleine big bazar kijken en zo niet liet ik t voor wat t is.
Maar toen, ver achter in de schappen, vond ik de DE batch :D :holland: meerdere! ik ging bij t snelheid van t licht meerdere pakken.
Ik ben een dolgelukkig mens :D

82BE37FD-14CB-4F14-B717-BCC8F0F1066A.jpg

(Foto is op zijn kop, geen idee waarom lol)

Back
Bovenaan