Big 19

Ik gebruik 2 karton big 19 in een vuurwerkshow. Zit alleen te twijfelen of ik 6 x 4 schiet of 6 x 3 en dan later nog een keer 1 x 6.

Gaat 3 x big 19 mij genoeg vulling in de lucht geven in vrij grote show ?

Beste heren,

dit jaar ben ik heel erg laat begonnen met bestellen.
Gelukkig heb ik een groot gedeelte van mijn collectie reeds besteld, alleen mis ik nog een karton big 19.

Weet iemand nog een dealer in de provincie Zuid-Holland of Utrecht waar deze verkrijgbaar is?

Mijn dank is groot,
PaulW

Beste heren,

dit jaar ben ik heel erg laat begonnen met bestellen.
Gelukkig heb ik een groot gedeelte van mijn collectie reeds besteld, alleen mis ik nog een karton big 19.

Weet iemand nog een dealer in de provincie Zuid-Holland of Utrecht waar deze verkrijgbaar is?

Mijn dank is groot,
PaulW

Misschien nog bij vuurwerkhuizen zou je ze even een bericht moeten sturen via pm.

Ik gebruik 2 karton big 19 in een vuurwerkshow. Zit alleen te twijfelen of ik 6 x 4 schiet of 6 x 3 en dan later nog een keer 1 x 6.

Gaat 3 x big 19 mij genoeg vulling in de lucht geven in vrij grote show ?

Nee dat gaan ze niet. Als je ze per 3 schiet op 1 locatie wel, maar 1 per locatie en dan 3 locatie is te weinig in een grote show.

In mijn show van afgelopen jaar, is een moment dat er op 2 pos. 2 Big19 tegelijk waren, maar dit vond ik magertjes. Dat magt echt wel 3 per locatie zijn. Of schieten icm een andere cake. Hoofdzakelijk door het trage tempo geeft 1 stuk niet genoeg vulling. door het te combineren met een andere cake is dit wel mooi op te vangen.

Nee dat gaan ze niet. Als je ze per 3 schiet op 1 locatie wel, maar 1 per locatie en dan 3 locatie is te weinig in een grote show.

In mijn show van afgelopen jaar, is een moment dat er op 2 pos. 2 Big19 tegelijk waren, maar dit vond ik magertjes. Dat magt echt wel 3 per locatie zijn. Of schieten icm een andere cake. Hoofdzakelijk door het trage tempo geeft 1 stuk niet genoeg vulling. door het te combineren met een andere cake is dit wel mooi op te vangen.

Ik schiet altijd per 3, opbouw van 1 naar 2 en naar 3x3

Zit er aardig mee in mijn maag :p Geen budget meer om er nog wat bij te doen. Tussen elke cake zit ongeveer 1 meter. Dus niet echt grote verschillen kwa afstand. Showtje wordt verder ook niet in een weiland geschoten oid, dus kwa beleving zit het wel oké.

Twijfels twijfels...

Zit er aardig mee in mijn maag :p Geen budget meer om er nog wat bij te doen. Tussen elke cake zit ongeveer 1 meter. Dus niet echt grote verschillen kwa afstand. Showtje wordt verder ook niet in een weiland geschoten oid, dus kwa beleving zit het wel oké.

Twijfels twijfels...

Dan is het toch ok -RB89 gaf aan dat 3 op dezelfde plek ok is - je hebt een meter tussen elke cake, dus in totaal staan de 3 big 19's 2 meter uit elkaar. Gezien de effectgrootte is dat redelijk verwaarloosbaar en heb je veel overlap ;)

Komt goed!

Kan iemand mij helpen met de omlabeling van deze naar de Old-newskool collection?
Ben van de volgende er al achter:
Oracle = Midnight Thunder
Troy = ?
Olympus = ?
Pandora = Coconut Groves
Odyssee = Soaring Giant Eagles
Achilles = Small Festival Balls

Bij voorbaat dank

helaas geen big 19 dit jaar.. heb vorig jaar mijn laatste karton opgemaakt..

Dit jaar maar 2x voor de buurt assortiment..

Weet iemand nog een verkooppunt in Noord-Brabant waar deze worden verkocht?

Het liefst voor €120 :p

Back
Bovenaan