Big 19

2 kartonnen dit jaar en in een project van 3 minuten geschoten. Electrisch geschoten dus naar mijn mening helemaal top. De video laat het niet zien, maar het staat verdeeld over 22 meter breed en er zitten een 6 tal duro's tussen en het einde 2 keer white thunder.

Is er iemand die duidelijkheid kan geven over de herkomst van de Valk big 19, zijn deze een omlabeling vaan de Wolff cakes? Heb het hele topic van de Valk 19 doorgelezen maar het is een beetje onduidelijk/tegenstrijdig. Hoor graag van jullie ;)

Voor zover ik weet is de Valk19 geen omlabeling van de Big19.
Volgens mij komen ze bij Rubro vandaan, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Nou ja je noemt het Valk Big 19 met dezelfde namen voor de cakes. Maar uit dat andere topic haal ik weer dat de effecten van de B19 niet overeenkomen met de Valk B19. Daarnaast is deze dus geïmporteerd door Rubro. Vind de naam etc. da gewoon een beetje apart. Ik heb verder ook geen ervaring met de B19, dit haal ik puur uit de bestaande topics en info ;)

Ik denk dat de naam wat dat betreft tactisch is gekozen, waardoor men hem snel vergelijkt mer de Big19.
Ik heb zelf alleen ervaring met de Big19 en dat is gewoon een karton met mooie cakes, voor niet al teveel geld.

Had 2x het Buurtass. afgelopen jaar. Ik kon de Val echter niet laten liggen voor 110,-. Maar bedankt voor de opheldering!

Dit jaar heb ik ook een karton bemachtigd, maar twijfel over schietvolgorde en projecten. Wil er 3 los afschieten, 3 duo's, en 1 x 3 tegelijk. Weet iemand wat mooie combo's zijn? Of welke goed los geschoten kunnen worden?

Ik zou eerst afwachten wat je in je karton krijgt. Ik had 2 jaar geleden 3 karton en in 1 karton zat al 6x de space odysee.

Dit jaar heb ik ook een karton bemachtigd, maar twijfel over schietvolgorde en projecten. Wil er 3 los afschieten, 3 duo's, en 1 x 3 tegelijk. Weet iemand wat mooie combo's zijn? Of welke goed los geschoten kunnen worden?

Ik heb vorige jaar deze combinaties gemaakt:
Big 19 1 Aantal
Black Hole 2

Big 19 2
Oracle 2
Sun Burst 1

Big 19 3
Space Wrap 2
Blue Fantasy 1

Big 19 4
Star Dust GOUD 2
Space Odysse PEONY 2
Sun Burst 1

Ziet er als volgt uit:

Big 19 1: op 2.10 min
Big 12 2: op 2.35 min
Big 19 3: op 3.20 min
Big 19 4: op 3.40 min

Zou iemand mij willen vertellen hoe de effecten/knallen van zoiets als de Big 19 cakes vergelijken tot knallen uit zoiets als Event Immortal Gold en andere 500 gram cakes? Bedankt!

Back
Bovenaan