Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Paar minpunten: steek deze niet af in de buurt van auto's. De rode klei verspreid zich in een 50 meter rondom de afsteek plek en geeft grote vlekken. Veel zooi bij deze cakes rondom, dus weer netjes aanvegen![]()
Bij mij kwam er niet alleen klei uit maar ook stukjes beton. Telkens nadat de cake afgelopen was hoorde je die stukjes overal op de grond tikken. Gelukkig is het niet op de auto's gevallen of op één van ons want dat voel je zeker wel. Meer mensen die hier last van hadden? Hopelijk gewoon een productiefout want er zaten ook 4 dezelfde cake's in het karton waarvan er 3 een verkeerd effect schoot en eentje wel goed.
Voorderest zijn het echt geweldige cake's voor iets meer dan een tientje per stuk. Mooie grote boeketten en snoeiharde burst!
Nergens geen last van gehad, eigenlijk nog nooit met deze toppers!! En ik heb ze al verschillende jaren en nog nooit een foutje gehad![]()
Bij mij kwam er niet alleen klei uit maar ook stukjes beton. Telkens nadat de cake afgelopen was hoorde je die stukjes overal op de grond tikken. Gelukkig is het niet op de auto's gevallen of op één van ons want dat voel je zeker wel. Meer mensen die hier last van hadden? Hopelijk gewoon een productiefout want er zaten ook 4 dezelfde cake's in het karton waarvan er 3 een verkeerd effect schoot en eentje wel goed.
Voorderest zijn het echt geweldige cake's voor iets meer dan een tientje per stuk. Mooie grote boeketten en snoeiharde burst!
Wat kleine kleideeltjes horen erbij idd. Dat voel ik ook wel altijd naar beneden komen, maar niet in deze orde. Want als je dit ergens op krijgt wordt je er niet blij van.
greetzz
Ik hoefde niet lang te zoeken net op straat hehe..
Boven de gipsproppen van de Big19 cakes, 30 mm kaliber denk ik.. Daaronder ter vergelijking een gipsprop uit een gemiddelde andere cake 20-25 mm kaliber ofzo..
![]()
Wat kleine kleideeltjes horen erbij idd. Dat voel ik ook wel altijd naar beneden komen, maar niet in deze orde. Want als je dit ergens op krijgt wordt je er niet blij van.
greetzz
Hoogte is precies goed, dan zijn ze op z'n best.
Sowieso niet allemaal tegelijk, nu vind ik het vrij onoverzichtelijk. Effecten lappen elkaar over e.d. Ik vind het 30 seconden geweld, niets meer. Kan ook goedkoper.