Big 19

Zojuist mijn karton opgehaald en opengemaakt, nu zijn er bij de eerste 2 potten die ik bekijk 1 tube leeg. Heeft iemand dit vaker gehad? Is het iets om hier contact mee op te nemen met de dealer/met Wolff?

Zojuist mijn karton opgehaald en opengemaakt, nu zijn er bij de eerste 2 potten die ik bekijk 1 tube leeg. Heeft iemand dit vaker gehad? Is het iets om hier contact mee op te nemen met de dealer/met Wolff?

Heb daar ook niet op gelet, wel weet ik toevallig dat bij de 19 shots potten van vuurwerk Mania, wel 1 tube leeg is, (teminste zo lijkt het er op). Maar hier zit een mine in.

Als er 25 gram per shot word afgevuurd in een cake, moet er 1 schot worden gebruikt voor alleen een mine.
Dat is wat ik weet.

Of de big 19, 25gr per schot afvuurt, (Net zoals de Extreme Salute 2.0) dat weet ik niet, staat er als het goed is op. Maar elk schot zou dan wel een mine erbij moeten hebben. Zou een leuke toevoeging zijn, maar ik denk het niet. Echter... als je vertelt dat er tube leeg lijkt te zijn, zal dit vast wel het geval zijn.

Ik hoop het,

Groet

Gisteren ook m'n karton Big 19 opgehaald, helaas zie ik vandaag nadat ik de kooi eraf had gehaald dat de Sun Burst er niet in zit. Maar wel 4 keer de Deep Space, beetje jammer maar gelukkig is het wel een van me favoriete die er 4 keer in zit. Of die chinezen hebben de verkeerde label opgeplakt. Ach, ik zie het morgennacht wel. Chinezen waren waarschijnlijk nog niet helemaal wakker :p

Gisteren ook m'n karton Big 19 opgehaald, helaas zie ik vandaag nadat ik de kooi eraf had gehaald dat de Sun Burst er niet in zit. Maar wel 4 keer de Deep Space, beetje jammer maar gelukkig is het wel een van me favoriete die er 4 keer in zit. Of die chinezen hebben de verkeerde label opgeplakt. Ach, ik zie het morgennacht wel. Chinezen waren waarschijnlijk nog niet helemaal wakker :p

Dat had ik 2 jaar geleden ook. toen zat bij mij ook de sunburst er niet in maar in plaats daarvan 4 keer space warp

Nou dit pakket mogen ze wel is gaan aanpassen, had 6x2 verschillende maar uiteindelijk had ik 1 effect wel 4x. Heb ook maar 4 verschillende effecten gehad. Ook schoten ze soms veelste laag.

Wat een geweldige cakes blijven dit toch, enorme brede uitwerking met mooie klappen.
Zitten mooie blauw / goud effecten bij, heldere groene en rode kleuren.
Nee dit blijft mijn favoriet...... geweldige doos.

Wat een geweldige cakes blijven dit toch. Ongelofelijk groot, burst is keihard (galmt bij ons nog een beetje door) effecten bizar groot soms tot bijna op de grond. Ik had een karton van deze beauty's. 3 had ik los geschoten, ik had er 6 per 2 geschoten, 2 - 2 - 2, en daarna 3 tegelijk. Allemaal top en super mooi.

Ik heb er ook van genoten weer kwaliteit blijft onveranderd magistraal goed. Lekkere harde klappen en grote boeketten. Elk jaar weer...:)

Had ze voor het eerst dit jaar, echt prachtig voor die prijs! 1 pot knalde uit elkaar maar dat mocht de pret niet drukken

De kwaliteit was zoals altijd heel goed, en helemaal voor een mooie kartonprijs erg goed te doen!
Ze schieten wel erg laag, als het aan mij had gelegen hadden ze wel 5-10 meter hoger mogen schieten, effect zal dan alsnog erg groot zijn ;)

Had dit voor het eerst dit jaar een karton van deze cakes, echt superrrr cakes!

heb ze in setjes van 3 geschoten:

Back
Bovenaan