[Bezoek] Marijn Vuurwerk / Witte Tentenverhuur

Inderdaad na onze bezoek zullen wij iedereen up to date houden,waarbij de nieuwtjes in het verslag zullen staan.

10 Mei 17:01 Rood bombersvuurwerk auto gespot bij Witte tenten op het terrein.
Eerst haalde de auto mijn in. Omdat ik in de vrachtwagen zat. Later reed ik er dus langs en zag dat hij daar stond.

Enige connectie met dit topic?

Witte Tenten is het bedrijf van Evelien, Bombers het bedrijf van haar dochter, Nancy. Dat wist iedereen toch wel? :p

Ik zag dit kleine autotje ook in Muiden rijden afgelopen vrijdag 11 mei om 14.15 uur.
Wie weet toch een mooie show bij het Muiderslot of werd Muiden aangedaan omdat ze van Weesp af kwamen waar al 2 jaar geen show is geweest?
We wachten het rustig af, maar spannend wordt het wel.

Misschien hadden ze wel gewoon geshopt bij de Maxis!

ja of marijn heeft super uitverkoop waardoor je duitse prijzen krijgt :p
gelukkig is het zo 15 mei en hebben we er duidelijkheid over :d

Precies Witte tenten gaat gewoon de bunkers leegmaken en alles tegen Duitse prijzen op de markt wegzetten.Zou wel helemaal geweldig zijn natuurlijk :)

Och ja we wachten gewoon rustig af en horen het na de 15e wel wat er gaat gebeuren.

mocht het zo zijn , dan wil ik nu alvast ( eerste :P ) een karton hoogmoed reserveren :D

duitse prijzen here we come !

Hahaha dat duurt nog even hoor..
Ik ben zonet gearriveerd bij witte tenten verhuur in Eemnes.
Het is nu nog even wachten op michel en mike.
Vanavond zal ik notuleren en hiervan een verslag. Na goedkeuring komt dit verslag online!
we zullen jullie niet te lang meer in spanning laten! :)

Hahaha dat duurt nog even hoor..
Ik ben zonet gearriveerd bij witte tenten verhuur in Eemnes.
Het is nu nog even wachten op michel en mike.
Vanavond zal ik notuleren en hiervan een verslag. Na goedkeuring komt dit verslag online!
we zullen jullie niet te lang meer in spanning laten! :)

wolf:rolleyes:

Wehehe maar ook dat kwam goed toch?
Incl prijsvraag namens ons voor jullie....

Nou weer fijn on topic en wachten op het nieuws dat zeker komen gaat :wink:

Hopelijk komt/is er goed nieuws, maar dat is een kwestie van afwachten.
Het zal er wel gezellig zijn, want door de bezoekers aan Witte tenten wordt weinig meer gepost.:wink:

Back
Bovenaan