[Bezoek] Marijn Vuurwerk / Witte Tentenverhuur

Ik denk dat het nieuws is dat Bombers ermee stopt. Ik zie nergens nieuwe shows van ze opduiken namelijk.

Bombers schiet nog degelijk wel shows hoor ;) 5 mei in hilversum en afgelopen 30 april in almere. Lang niet al hun shows staan op de forums.

@vulpen1

Gezien je je net geregistreerd hebt lijkt me jouw info erg onbetrouwbaar.

Oke jongens als jullie denken dat ik onbetrouwbaar ben dan heb je het mis.

Ook bombers stopt er niet mee, a.s. zaterdag weer een spectactulaire show van bombers.

Saskia van Vulpen werkt volgens mij bij Bombers, dus als dit Saskia is, dan zal ze vast wel inside information hebben.

Crew, jullie laten Evelien toch niet een maand wachten totdat ze info via VWC naar buiten kan brengen toch? Liefhebbers van Marijn, en daar schaar ik mezelf ook onder, kunnen echt niet zo lang wachten.

@ Gerwin: In Almere is geen show geweest toch op koninginnedag?
5 Mei in Hilversum, maar zit er nog meer in het vat?

Saskia van Vulpen werkt volgens mij bij Bombers, dus als dit Saskia is, dan zal ze vast wel inside information hebben.

Crew, jullie laten Evelien toch niet een maand wachten totdat ze info via VWC naar buiten kan brengen toch? Liefhebbers van Marijn, en daar schaar ik mezelf ook onder, kunnen echt niet zo lang wachten.

@ Gerwin: In Almere is geen show geweest toch op koninginnedag?
5 Mei in Hilversum, maar zit er nog meer in het vat?

die werkt er idd zie: http://site.bombers-vuurwerk.nl/onsteam.html :)

Zo snel als ze vorig jaar waren met hun publicatie in de krant, zo langzaam zijn ze nu, of is het idd zo dat vwc crew het juiste moment van publicatie afwachten.
Ben toch wel benieuwd wat het nieuws is geweest of word.
Is er al iets bekend?

Giron

Zo snel als ze vorig jaar waren met hun publicatie in de krant, zo langzaam zijn ze nu, of is het idd zo dat vwc crew het juiste moment van publicatie afwachten.
Ben toch wel benieuwd wat het nieuws is geweest of word.
Is er al iets bekend?

Giron

Nee, er is niets bekend bij de gehele crew aangezien het bezoek nog moet plaats vinden. Geloof mij op mijn woord dat als vwc wat weet, dat jullie dat ook weten
Ik zelf ben ook heel erg nieuwsgierig, maar weet net zoveel als jullie.
Zie startpost dat er nog een datum moet worden geprikt voor het bezoek als vermeld.

Elburgersc,

We wachten het bezoek van jullie crewleden wel af ook ik ben nieuwsgierig en van alles en nog wat speculeren heeft volgens mij weinig zin denk ik! Maar ik hoop dat het idd positief nieuws is!!

Om jullie de spanning te onthouden en om Heartworm gerust te stellen.. het bezoek gaat geen maand op zich laten wachten..

15 mei zullen in ieder geval Mike,Michel en ik bij evelien aan tafel zitten :)
we hopen natuurlijk van harte met leuk nieuws terug te komen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het verkooppunt bij in de buurt een mail gestuurd,wat ze nu gaan doen nu witte tenten stopt. Ze waren met iets "spannends" bezig ,maar daar kon verder niets over vermeld worden, wat dus ook kan betekenen dat ze met een andere impoteur iets gaan ondernemen. Ik wacht rustig af

Inderdaad, de spanning begint bij ons ook wel op te lopen in afwachting wat we daar te horen gaan krijgen.
Nog even geduld helaas.

Om jullie de spanning te onthouden en om Heartworm gerust te stellen.. het bezoek gaat geen maand op zich laten wachten..

15 mei zullen in ieder geval Mike,Michel en ik bij evelien aan tafel zitten :)
we hopen natuurlijk van harte met leuk nieuws terug te komen!

Heeft het hier soms iets mee te maken?

Zoals eerder duidelijk gemaakt weten wij zelf ook van niets en zal het de 15 de duidelijk worden waarvoor wij uitgenodigd zijn:wink:.

Wat gaat er gebeuren met marijn?

Wat gaat er gebeuren met marijn?

Dag allen,

Ik heb saskia gesproken over marijn vuurwerk, maar zij wist niks nieuws te vermelden over marijn vuurwerk.
Ik weet wel dat je niet meer naar duitsland hoeft om vuurwerk te halen!!

Het wordt echt super dit jaar, ik hou me hart vast.

Groetjes,

We horen het wel 15 mei,:) Maar laat het nieuws,maar over aan de crewleden. Je bedoeld het vast goed. Maar het is een beetje jammer,als dingen eerder verteld worden,dan nodig. Als ze dan al niet,of wel kloppen.

ja of marijn heeft super uitverkoop waardoor je duitse prijzen krijgt :p
gelukkig is het zo 15 mei en hebben we er duidelijkheid over :d

Back
Bovenaan