Bedankt weer voor een leuk en nuttig verslag met veel nieuwtjes! En Jeroen het is een prima verslag geworden! Zo voor de eerste keer, complimenten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Naast al deze losse nieuwe cakes komt er ook nog een nieuw pakket, deze gaat Black Star heten met een verkoopprijs van 35,00 euro. Later meer info over de inhoudt hiervan!
Bedankt iedereen voor de complimenten voor het verslag. Erg leuk maar vooral ook motiverend om te lezen!
Voor een overzicht van nieuwe en vernieuwde producten kun je *hier* kijken. Daar vind je direct de links naar de juiste bijhorende topics!![]()
Er goed verslag nice jeko mooi gemaakt. Gbv goed bezig ze letten op de site en sommige prijzen omlaag. Heb alleen toch nog wel wat op dit allemaal aan de merken. Even een voorbeeld:
Artikelnaam: Fast & Furious
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 90 shots
Effectomschrijving: Red tail up with red peony, green tail up with green peony, blue tail up with blue peony
Adviesprijs: €89,50
90 euro voor deze 500 grammer heb het filmpje nog niet gezien maar ik geef geen 90 euro uit voor een 500 grams cake zelfde met paar andere cake's voor mijn gevoel hele hoge prijzen. Mochten jullie dan 1e willen staan op deze site dan zou ik een voorbeeld nemen aan wolf en goede cakes voor leuke prijzen op de markt gooien.
Verder erg goed bezig ga zo door![]()
Hoe komt het dat vooral die kleinere potjes eruit gaan?
Zit er te weinig winstmarge op of is er vrijwel geen vraag meer naar de kleine budgetpotjes?
Nice verslag ik koop nu al 2 jaar alleen bij GBV vanwege mun budget en het bevalt muh nog steeds ik denk dat ik dit jaar ook maar bij GBV blijf
Is er verder nog info over de gratis cakes? Want ik houd van gratis
Greetz,
Ik denk dat hier niks in wordt gewijzigd. Maar veranderen ze toch wat, dan horen wij dit wel rond september of November Rutger![]()
Dat ligt toch echt aan de winkel zelf denk ik hoorDe winkel zegt zelf wat ie wil hebben en wat juist niet
![]()