Bezoek aan GBV - 19-06-2009

Bedankt weer voor een leuk en nuttig verslag met veel nieuwtjes! En Jeroen het is een prima verslag geworden! Zo voor de eerste keer, complimenten!

Bedankt iedereen voor de complimenten voor het verslag. Erg leuk maar vooral ook motiverend om te lezen!

Voor een overzicht van nieuwe en vernieuwde producten kun je *hier* kijken. Daar vind je direct de links naar de juiste bijhorende topics! :)

Voor een eerste verslag is het trouwens, geweldig Jeko. Heb wel een klein spelfoutje ontdekt geloof ik.. :D

Naast al deze losse nieuwe cakes komt er ook nog een nieuw pakket, deze gaat Black Star heten met een verkoopprijs van 35,00 euro. Later meer info over de inhoudt hiervan!

Het betreffende pakketje lijkt me wel erg leuk trouwens. Van alles wat, dus leuk voor de low-budgetters, maar ook leuk voor 's avonds :)

Bedankt iedereen voor de complimenten voor het verslag. Erg leuk maar vooral ook motiverend om te lezen!

Voor een overzicht van nieuwe en vernieuwde producten kun je *hier* kijken. Daar vind je direct de links naar de juiste bijhorende topics! :)

ik een aan jij hebt hard aan de weg getimmert :thumbup:
wordt jij hier de nieuwe voorman ofzo :p

Er goed verslag nice jeko mooi gemaakt. Gbv goed bezig ze letten op de site en sommige prijzen omlaag. Heb alleen toch nog wel wat op dit allemaal aan de merken. Even een voorbeeld:
Artikelnaam: Fast & Furious
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 90 shots
Effectomschrijving: Red tail up with red peony, green tail up with green peony, blue tail up with blue peony
Adviesprijs: €89,50

90 euro voor deze 500 grammer heb het filmpje nog niet gezien maar ik geef geen 90 euro uit voor een 500 grams cake zelfde met paar andere cake's voor mijn gevoel hele hoge prijzen. Mochten jullie dan 1e willen staan op deze site dan zou ik een voorbeeld nemen aan wolf en goede cakes voor leuke prijzen op de markt gooien.

Verder erg goed bezig ga zo door:D

Er goed verslag nice jeko mooi gemaakt. Gbv goed bezig ze letten op de site en sommige prijzen omlaag. Heb alleen toch nog wel wat op dit allemaal aan de merken. Even een voorbeeld:
Artikelnaam: Fast & Furious
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 90 shots
Effectomschrijving: Red tail up with red peony, green tail up with green peony, blue tail up with blue peony
Adviesprijs: €89,50

90 euro voor deze 500 grammer heb het filmpje nog niet gezien maar ik geef geen 90 euro uit voor een 500 grams cake zelfde met paar andere cake's voor mijn gevoel hele hoge prijzen. Mochten jullie dan 1e willen staan op deze site dan zou ik een voorbeeld nemen aan wolf en goede cakes voor leuke prijzen op de markt gooien.

Verder erg goed bezig ga zo door:D

hmm ja heb je wel gelijk in.

Ik ben wel tevreden. Wel opvallend dat ze meerdere keren benadrukken dat Evuco alles tegen goedkope prijzen verkocht.

Ik zoek er niet echt iets achter maar het duidt wel een beetje op voor tekenen van prijstijgingen van de Evuco producten:wink:

Verder lijkt het me wel een goed idee als wij suggesties geven voor goede producten van Evuco. Hun zouden dat gaan bekijken, Maar wij zijn tenslotte de klanten geweest van Evuco. (althans ik, en vast ook wel andere)

:bye:

Wat betreft te prijzen van Evuco, die blijken allemaal te laag geweest te zijn, er werd niet genoeg verdiend op de producten en het is dan ook niet voor niets dat ze niet meer verder konden, een tegenslag hakt er dan teveel in. :wink:
De producten die blijven zullen naar verwachting in prijs gaan stijgen in 2010 ja, maar goed, dat weten wel allemaal pas volgend jaar. :wink:

Hoe komt het dat vooral die kleinere potjes eruit gaan?
Zit er te weinig winstmarge op of is er vrijwel geen vraag meer naar de kleine budgetpotjes?

Hoe komt het dat vooral die kleinere potjes eruit gaan?
Zit er te weinig winstmarge op of is er vrijwel geen vraag meer naar de kleine budgetpotjes?

Ze zijn nogal oud. Weinig echt speciale effecten hebben ze ook. Verder is een 10 shots pot vor 8 euro (Yellow Sky) ook niet echt in trek....

Ik denk dat er best vraag naar is. Maar als je al zoveel producten verkoopt is het logisch dat er een aantal uit de boot gaan vallen. Verder denk ik ook dat mensen graag iets nieuws proberen dan cakes die al 5 jaar worden verkocht, en ieder jaar duurder worden.

Ja dat ze er een tijd zijn weet ik. Als kleine potjes namelijk goed verkopen dan komt er wel iets voor terug, maar dat idee heb ik dus niet dus ik vraag mij dan af of het komt doordat die kleine potjes te weinig verkopen of dat er te weinig winst op zit.

Soms moet je cakes vervangen, deze waren inderdaad al een aantal jaren te verkrijgen en stegen ook in prijs, maar de kwaliteit werd niet beter. Nu zie je cakes als de Lemon & Pink One en nu dus de Airy Fairy die qua prijs wat lager zijn, 9-10 schoten, maar betere kwaliteit dan de oudere cakes. :wink:
Vernieuwingen kunnen nooit kwaad zolang ze maar beter worden. :wink:

Wat mij toch opvalt trouwens....bij de nieuwe producten zit bijna allemaal crackling in verwerkt....dit vind ik op zich wel jammer.
Als je dan bijvoorbeeld kijkt naar een Zena Nederland, die wil juist al het crackling eruit en een paar goeie craklingpotten hebben en voor de rest van het assortiment juist mooiere en betere effecten. Een potje met een klein btje crackling of crackling ergens doorheen vindt ik eigenlijk zelf erg zonde van het effect...
Maar: dat is mijn mening maar hoor :D

erg mooi verslag , leest makkelijk weg .
best appart om te zien dat er nu al informatie en foto's beschikbaar zijn , maar erg leuk hoe vroeger hoe beter :rolleyes:.

het valt mij wel op , dat gbv 'n beetje de dure kant inslaat :sad: .
ik denk dat veel mensen ongeacht de uitwerking gewoon geen zin hebben om even 80 euro neer te tellen voor 'n halve minuut geweld .
tenminste zo zie ik het , 'n cake kan nog zo mooi zijn , maar als ik 3 blokjes van gbv koop kan ik van hetzelfde geld 'n mooi macro objectief (lens) kopen voor m'n canon , en daar heb ik veeeeeeel langer plezier van .

maar ondanks dat zijn er zeker producten die mijn intresse wekken , en ben benieuwd naar toekomstig beeldmateriaal .

Nice verslag ik koop nu al 2 jaar alleen bij GBV vanwege mun budget en het bevalt muh nog steeds ik denk dat ik dit jaar ook maar bij GBV blijf:P

Is er verder nog info over de gratis cakes? Want ik houd van gratis:)

Greetz,

Nice verslag ik koop nu al 2 jaar alleen bij GBV vanwege mun budget en het bevalt muh nog steeds ik denk dat ik dit jaar ook maar bij GBV blijf:P

Is er verder nog info over de gratis cakes? Want ik houd van gratis:)

Greetz,

Ik denk dat hier niks in wordt gewijzigd. Maar veranderen ze toch wat, dan horen wij dit wel rond september of November Rutger:wink:

Goed verslag, het leest zeer prettig:).

Wat ik me nog af vroeg, en het is misschien vanzelfsprekend maar ik vraag het toch maar even:
Gaan GBV-dealers die voorheen alleen Proline en Excellent verkochten, nu ook producten van Evuco verkopen, of is dat nog niet duidelijk?

Dat ligt toch echt aan de winkel zelf denk ik hoor :) De winkel zegt zelf wat ie wil hebben en wat juist niet :)

Dat ligt toch echt aan de winkel zelf denk ik hoor :) De winkel zegt zelf wat ie wil hebben en wat juist niet :)

Dat denk ik ook ja.

Binnenkort spreek ik een voormalig Evuco dealer. Ik zal o.a. vragen stellen over de overname.

Ik ben wel benieuwd wat er nu is veranderd voor de voormalige Evuco dealers.

Vragen als; Wat is er veranderd voor jullie?, Wat ben je verplicht te verkopen van GBV? Etc. Zullen aan bod komen.

Meer info volgt dus:wink:

:bye:

ik hoop dat de proline dealer hier de golden brocade iig in het assortiment gaat opnemen.. anders moet ik binnenkort maar eens gaan buurten daar want dat vind ik zeker 1 van de toppers net als de screeming girls.

Back
Bovenaan