Beyonder

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1765
Artikelnaam: Beyonder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: 50 schots cake met een uniek effect: uit elk schot komen 3 fluiten achter elkaar.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

13447817_bee260d4_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat was inderdaad opvallend, wat een knoeperts van een rakketjes zitten daar in. Wat was de reden dat jij hem niet zo geweldig vond Mike?

Hij was trouwens wel erg onregelmatig wat betreft het schietpatroon.

Dat was inderdaad opvallend, wat een knoeperts van een rakketjes zitten daar in. Wat was de reden dat jij hem niet zo geweldig vond Mike?

Hij was trouwens wel erg onregelmatig wat betreft het schietpatroon.

Geen idee, kreeg er niet de kick van zoals de meesten, vond het een leuk, maar niet zo spectaculair fluitbakkie, de prijs viel mij ook zwaar tegen, ik zal het er niet voor neerleggen, haal liever een extra Havana ofzo. :wink:

Jemig, zulke gave 3trapsfluiters, 50stuks, bijna volle 500gram voor maar €30? Halve prijs van andere 500grams fluitbakken! Koopje! Hebben!

Vind 'm leuk maar meer ook niet.
Mocht ik deze kunnen krijgen, komt ie waarschijnlijk toch wel in mijn daylightshowtje :p

Ik vind hem ook leuk maar niet heel bijzonder. Gelukkig zijn er meer drietrapsfluitcakes (3 x woordwaarde) te verkrijgen. Al sluit ik niet uit dat ik m er toch maar 1 x bij neem..

Vond um ook wel leuk.. Duur voor wat ut doet!
Maar... Leuk..
De kik bleef idd weg.. maar voor overdag lijkt me deze niet te misstaan..
geeft iig best een bak herrie!
Twijfel gevalletje voor die E29.95...

Laatst bewerkt:
13462632.23267b32.560.jpg

Toen ik het filmpje zag was ik enthousiast!

Maar dat verdween snel bij het zien bij de prijs helaas. Voor mij is die niet in balans :p

Vind het wel een erg aparte cake, beetje lachwekkend, ik betaal zelf nooit meer dan 15 euro voor n fluitcake, maar misschien ga ik deze wel n kans geven xD

Die gaat het goed doen overdag! ben er blij mee, volgens mij is de fluit erg fel! heerlijke irritatie cake!

Leuke bak, en dat voor een goede prijs.
Een (bijna) 500 grammer voor 30 euro, dat was wat we wilden! of niet?
Hiermee laat wolff zien dat ze het nog in zich hebben.
Ik zeg: volgend jaar meer van deze prijs/kwaliteit en dan gaat hetw eer helemaal goed met wolff ;)

Dit is inderdaad een hele lekkere cake. Harde schelle fluiters die alle kanten opgaan. Op onze demo presteerde hij ook goed! Ik zeg aanrader!

Back
Bovenaan