vuurwerkfreak-024
VWC lid
paar dingen betaald me omaatje en de rest betaal ik allemaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Rustig aan man.Hoer alles…
Sorru, ik ben de punt vergeten tussen h##r en alles zelf bekostigen..Rustig aan man.
Is dit een grap die ik niet snap of wat bedoel je precies? Vond het een normale post + grappige spelfout. Maar mss moet ik naar de pearlDit klinkt eerder als een geval van klinkers en mede klinkers verwisselen en een hoop frustratie.
Maar als je je eigen post nog steeds ziet als een volkomen normale reactie,dan zou ik toch is een adempauze nemen en een bezoek aan de pearl inplannen.
Dat dus, zit geen kwaad in. Spelfout is snel gemaakt.Is dit een grap die ik niet snap of wat bedoel je precies? Vond het een normale post + grappige spelfout. Maar mss moet ik naar de pearl
.. zelfs ooit gehad dat ze zelf met dozen gingen sjouwen om aan te stoken
Het was inderdaad een spelfout.. de O en de I zitten namelijk langs elkaar op het toetsenbord van de telefoon en die zijn ook nog eens klein.Is dit een grap die ik niet snap of wat bedoel je precies? Vond het een normale post + grappige spelfout. Maar mss moet ik naar de pearl
Nou dat dan net niet, maar als je dan zegt nee, dat gaat niet gebeuren en pakt de doos uit handen, kijken ze je wel raar en zeggen ze hoezo het is toch nieuwjaar.Toen moesten er een paar corrigerende tikken worden uitgedeeld ?![]()
Ja herkenbaar, je krijgt nog verwijtende blikken ook en vast de opmerking dat je toch genoeg hebt.Nou dat dan net niet, maar als je dan zegt nee, dat gaat niet gebeuren en pakt de doos uit handen, kijken ze je wel raar en zeggen ze hoezo het is toch nieuwjaar.
Overigens vier ik het ook niet meer met die personen
Ja precies dat.. en als het dan hard waait bijvoorbeeld ze een goud bak de lucht in willen hebben.Ja herkenbaar, je krijgt nog verwijtende blikken ook en vast de opmerking dat je toch genoeg hebt.
Idd, als dat bij mij zo ging dan ging het wel mis.. hele jaar mee bezig en een paar sjappies die je garage leeghalen zonder respect voor het kruitGelukkig hier niet herkenbaar. Dat kan toch niet![]()
Zoals ik het verhaaltjes las/interpreteerde,kwam t op mij nogal over alsof de schrijver erg gefrustreerd en geïrriteerd raakte tijdens het maken van dat berichtje.Is dit een grap die ik niet snap of wat bedoel je precies? Vond het een normale post + grappige spelfout. Maar mss moet ik naar de pearl