Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals de meesten hier financier ik mijn eigen show. Geen gezeur, ik heb alle vrijheid wat betreft inkopen en afsteken. Wel eens aangeboden om voor anderen te bestellen, gezien je soms verbaasde reacties krijgt als je vertelt hoe goedkoop het ook kan. Maar hier heeft tot nu toe niemand ooit gebruik van gemaakt. Ze moesten eens weten haha

Ik betaal alles zelf, maar rond 1/2 januari zie ik toch vaak dat er een paar kleine bijdrages zijn overgemaakt met lieve bedankt berichtjes.
Ook wel een paar keer gevraagd om mensen nog bepaalde effecten of kleuren graag zouden willen zien, en dat vind ik dan toch altijd wel leuk om dat te regelen, vooral ook omdat je enige tijd bezig bent met de aanwijzingen van andere te ontcijferen, al met al een leuke speurtocht als je daar de tijd en interesse voor hebt.
Dit jaar zal ik het met een andere groep mensen vieren (vooral ook meer mensen) dus wellicht dat ik toch vraag om een kleine bijdrage ook vanwege het feest wat ik er omheen construeer haha

Alles zelf, mn schoonmoeder geeft me wel eens 100,-.
Dan weet ik meteen wel weer waar dat heen gaat. Moet ze wel om lachen, ze denkt het minder duur te maken, maar ik zie meer FUN!
Haha ja inderdaad een mooie extra compound. Geld in de zak heb je niks aan.

Betaal het zelf, heb vorig jaar veel gezeur gehad van ja dat heb ik betaald en dat wil ik afsteken. Jaren geleden heb ik ook slechte ervaring er mee als anderen meebetalen. Nee betaal liever alles zelf.

Eigenlijk altijd de enige geweest die altijd vuurwerk heeft. Nu dit jaar komt er ook een maat die voor een leuk bedrag vuurwerk heeft waaronder de hardcore helium, w shape dominator en Dynamic Chrysanthemum Display waar ik zelf naar uit kijk.

Dit jaar voor het eerst met de directe en indirecte buren een oud en nieuw feestje met grote partytent, heathers, vuurhaarden/tonnen etc. Inclusief mijzelf hebben 4 gezinnen zelf en deels samen vuurwerk besteld in mooie hoeveelheden dus dat moet een topfeestje worden.

Betaal ieder jaar alles zelf. We vieren het ook altijd op een rustige plek en zou niet weten wie mee zouden kunnen en willen betalen haha. Wel leuk om soms een compliment vanuit de buurtapp te ontvangen.

Betaal het volledig zelf , al is dit het eerste jaar dat ik er niet voor gewerkt heb.
Lang leve de crypto bullrun 📈
Wel ga ik mij inhouden qua vw omdat ik andere plannen heb.

Was het maar zo'n feest. Maar daar heb ik verder geen problemen mee. Kan het prima zelf ophoesten. Vind het ook prima dat een ander van mijn vuurwerk kan genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan