Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Online vind ik zelf heel handig (betalen in de winkel) en die site rekent dan automatisch het bedrag uit dus dat vind ik het handigste van "online bestellen"
- Ik heb hier mn lijstjes ook een beetje klaar, alleen 1 dealer moet nu nog online gaan dus is nog even afwachten. Ik zal begin December bestellen denk ik. Vorige jaar 5 Dec.
Haha dat is wel goed opgemerkt ja. Ik vind het meer op een Twente shirt lijken dus daar zijn de meningen over verdeeld. Wat denken we dan wel niet van een AZ shirt? Maar goed, ontopic dan maar weer!
Ik heb mijn bestelling wel/ niet geplaatst. Ik heb een hele kleine bestelling gemaakt (zie mijn eerdere post) maar de grote bestelling moet de deur nog uit. Die gaat gemaakt worden bij Vuurwerkland Steenbergen. Eerst moeten de actieprijzen nog even bekend gemaakt worden (kanonslagen, romeinse kaarsen etc).
En daarnaast ga ik nog naar een winkel waar ik niet ga bestellen. Eerst windowshoppen en dan lekker vuurwerk kopen.
Ik wil graag de Twisters van GBV & de binkies van Marijn VW.
Alleen kan ik de Twisters niet vinden op de site van Bart Poppelaars.
Terwijl je wel kan bestellen via GBV en dan de dealer Bart Poppelaars aanvinken.
Maar ik hoef maar 1 pak dus dat is niet mogelijk :(.
En van Cees van de Horst vuurwerk moet het assortiment nog online komen.
Hopen dat ze dan ook binkies verkopen, want ze ze wel een dealer van Marijn.
Ik heb altijd 3 winkels voor me liggen, waarvan ik 1 via folder bestel en de andere 2 online. Ik bestel altijd rond 2 tot 3 weken voor het einde van het jaar, voor mij ruim op tijd. Ook nooit problemen gehad dat ik iets niet zou kunnen krijgen, tenminste niet met de reden dat het uitverkocht was.
Binnenkort ga ik mijn bestelling plaatsen bij Vuurwerk-orthen.
Dit jaar ga ik potten van Royal Fireworks proberen en van Rubro.
Daarnaast nog een aantal bekenden van Wolff en ik heb dan genoeg voor oud en nieuw.
Waarom ik voor Royal ga, is omdat de cakes geweldig presteerden op de demo van de vuurwerkcrew meeting. Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat het vuurwerk kwalitatief goed in orde is.
heb al mijn eerste bestelling geplaatst bij Souman in hattem,
Zinkpijlen a 59,50 1x
Highlander a 14,95 1x
Fire in the Night a 9,95 2x aanrader voor dit geld
Outblast a 48,95 1x
Starball a 3,95 1x
chazers a 2,50 2x
ben blij dat ik mijn zinkpijlen en outblast en de fire in the night heb kunnen bestellen, hier in apeldoorn zijn ze namelijk niet te krijgen.
Bij fietsshop van der Valk in Nijverdal:
- 20 X Screaming Girls (a 5,95 euro per stuk)
- 6 X Eagle candle met fluit/knal (geen idee wat het is, maar het zag er leuk uit!)
Zojuist me 1e kleine bestelling geplaatst bij Glasservice brouwer te arnhem
1e bestelling gepleegt bij glasservice brouwer
1x heavenly red
1x bulkpack asian thunder
1x thunder salvo
2x the lemon & pink one
1x pro-line whistling cake (fluit bak gratis)
5x grondbloemen
1x thunder kanon (slof rotjes van broekhoff gratis *actie voor 1e 500 klanten*)
5x babypijl knetter
1x aansteek-lont kort (gratis)
was totaal €73,93 kwijt valt nog mee.
grote bestelling pleeg pas rond 12 december bij vuurwerk orthen