Bestellingen geplaatst?

online, niet alles wat ik wil zit in de buurt, dus is het via internet heel makkelijk. ook handig met afhalen, je ben zo klaar

Lekker ouderwets vanuit het foldertje..

Rond 6 december gaan altijd de vuurwerkwinkels weer open en dan ga ik altijd met een paar vrienden daarheen om gezellig wat te praten, nieuwe producten bekijken en alvast te bestellen..

En het is ook zo heerlijk als je 's avonds thuis zit op de bank... ene hand bakkie koffie, andere hand je foldertje en dan uren dat foldertje doorbladeren..

Ik bestel eigenlijk nooit. Heb tot nu toe maar één keer besteld bij een dealer en wel tijdens jaarwisseling 2007-2008.

Ik vertrouw lang niet alle dealers, (aangezien de meesten niet eens weten wat ze verkopen, zolang ze het maar verkopen) en wil dus geen gezeik krijgen met eventueel onleverbare (maar wel voorbestelde) producten, ongewenste vervangers (alternatieven) en dergelijke.

Vaak zijn de voorwaarden ook niet eens helemaal 100% duidelijk, en zijn de regels (niet goed, geld terug) wat betreft een "verkeerde levering" ook niet echt duidelijk of niet eens van toepassing.

Het is er altijd druk, en als je veel vooraf besteld, kan je vaak niet eens ter plekke door de drukte (en eventueel plaatsgebrek) alles controleren, en neem je hetgeen dat is verpakt maar voor lief, tot je er thuis achterkomt dat er iets niet helemaal in orde is, en je ook niet meer terug kan omdat vele dealers niet eens een bonnetje meegeven. :bonk:

Dus nee, ik bedank daar wel voor. Ik ga voorlopig alsnog liever gewoon s'morgens vroeg naar de dealer, waar ik dan wel aangeef wat ik wil hebben, hoeveel en etc., dan kan ik gelijk hetgeen direct aan de toonbank controleren, betalen en meenemen. Dat eventueel dingen niet meer op voorraad zijn (en ook niet terugkomen) neem ik dan maar voor lief, aangezien er ook veelal mensen zijn die dat voor lief nemen zelfs in geval van een voorbestelling.

Mvg,

Dan mis je wel fikse korting(en)!! Wanneer jij bij je dealer een bestelling plaatst van bijvoorbeeld 200,00 euro. En je krijgt dan een mooie cake van 60,00 euro er gratis bij. Dan mag er van mij bij thuiskomst heus iets van 10 euro niet bij zitten. Dit probleem voorkomen en liever dus die cake van 60 euro er niet bij hebben is mijns inziens dus wel heel onlogisch. :bonk:

Het is natuurlijk veel leuker om iemand te spreken in de winkel en te adviseren.
Al koopt de klant dan (nog)niet het gaat in ieder geval over een gemeenschappelijke hobby.

Het blijft een raar fenomeen, dat de klanten een zaak binnen komen met een afhaalbon en dan weer verdwijnen........

Zakelijk gezien is internet interessanter, maar ook de freaks die bij ons werken hopen zoveel mogelijk andere mensen te helpen en te adviseren in de winkel.

Vr.gr.

Edwin

ik bestel al jaren niet meer in de folder en ook niet online ik koop gewoon tijdens de verkoop dagen zelf

Ik zelf bestel nog steeds via folder. Mede omdat ik dan zeker weet dat ik me korting krijg hier in de omgeving, ook mede omdat ik Ideal gewoon niet vertrouw. Plus de angst dat bijvoorbeeld een winkel ineens failliet gaat is erg groot.

Dus ja, 5 december meestal bestel ik al me vuurwerk, sommige winkels kunnen niet eerder dan 15, dus dan doe ik het de 15de:)

Als die winkel failliet gaat helpt het niet veel als je via een folder besteld of via internet :P Ideal is gecontroleerd dus dat is te vertrouwen :)

als je een bij de rabobank, abn, ing of fortis zit heb je zowiezo ideal. Dat is enkel een kwestie van een reader(zo een apparaat waar je je pas in moet doen om een inlogcode te zien) bij de bank ophalen en je kan het gebruiken.

Om maar eens met de deur in huis te vallen: Ruben heeft besteld jongens!
:D:D:D:bonk:

Bij Fietsenhal J. Niks in Middenmeer het volgende:

120.jpg

1 kopen, 2e en 3e gratis. 4 stuks besteld (12 dozen dus) voor 8 euro.

Rodeo.jpg

1 kopen, 2e en 3e gratis. 1 besteld (dus 3 paketten) voor 27,50.

149.jpg

1 kopen, 2e en 3e gratis. 10 besteld (dus 30 matjes) voor 10 euro.

Mooie deals voor 45 euro he!:D

ik bestel mijn vuurwerk ook in middenmeer alleen even een vraagje die tripple rodeo is dat wat weet iemand dat?

Om maar eens met de deur in huis te vallen: Ruben heeft besteld jongens!
:D:D:D:bonk:

Bij Fietsenhal J. Niks in Middenmeer het volgende:

image

1 kopen, 2e en 3e gratis. 4 stuks besteld (12 dozen dus) voor 8 euro.

image

1 kopen, 2e en 3e gratis. 1 besteld (dus 3 paketten) voor 27,50.

image

1 kopen, 2e en 3e gratis. 10 besteld (dus 30 matjes) voor 10 euro.

Mooie deals voor 45 euro he!:D

Weet je de online shop hiervan, ik kan het namelijk niet vinden. :)

Mooie bestelling Ruben, Die winkel heeft ieder jaar ook wel mooie aanbiedingen. Maar die Jumbo Astro Crackers, zijn dat die wat dikkere kanonslagen?

Ik zelf ga nu nog niet bestellen hoor, veel winkels zijn nog geen eens open hier :p

:bye:

Wordt dit jaar weer hardix vuurwerk , want ik heb mijn gbv bestelling geanuleerd.

1* Sky world pijlenpakket
1* All paradise
1* Magficant five pakket
1* Rainbow

Laatst bewerkt:
Meestal maak ik een lijstje met dingen die ik zoiezo moet hebben (thunderkings, romeinse kaarsen, 300sh fluitblokken en noem maar op) dan zoek ik de goedkoopste uit, daar koop ik nog wat extra's om een mooi rond bedrag te vormen (ik vind dit zelf een best mooie smoes voor mezelf dat ik toch nog wat extra's kan kopen).
En dan bestel ik meestal via internet en ik haal het altijd 29 (of soms 28) december op, zo vroeg mogelijk (vorig jaar bij winstpakker moest je een tijdstip afspreken bijv. tussen 12.00 en 12.30 zodat de winkel niet altijd overladen was).

Deze dagen loop ik ook vaak naar de broekhoff dealer hier, die is hier toch letterlijk om de hoek dus waarom niet he?
Meestal neem ik ook een pakje sterretje meer ofzo iets.
Wel leuk zo, ze hebben ook volop dummies staan van bijna ieder product, dat vind ik toch een mooi gezicht

Back
Bovenaan