Bestellingen afhalen

Ruben

VWC lid
Vuurwerk afhalen

De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiele verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer mag jij je vuurwerk ophalen?

Ik probeer het altijd op de eerste verkoopdag te halen.
Des te langer kan je er van genieten:cool:

M'n ouders zeggen dan altijd dat ik ouder vuurwerk mee krijg, maar ik heb er nog nooit last van gehad.
Misschien ook een leuke vraag om te stellen:

Toen jullie vuurwerk op de eerste dag hadden gehaald. Hadden jullie toen vuurwerk dat het niet deed? Bijv. omdat het vochtig was.

mij maakt het niet uit.. ga zelf liever als het wat minder druk is mijn bestelling halen, kan ik ook nog rustig de rest er bij kiezen.

Als ik de 31ste maar om 10.00 uur kan gaan knallen..

Ik heb het liefste de eerste verkoopdag alles in huis, als ik dan nog iets nodig heb kan ik het altijd nog bij halen, ben er wel de hele dag mee kwijt en dan kan ik de 2e dag beginnen met voorbereiden.

Mijn bestelling haal ik altijd zo snel mogelijk maar dan wel lekker rustig op mijn gemak. Ik ga dus niet al voor de winkel wachten tot hij open gaat om de eerste te wezen. Eerst lekker uitslapen, ontbijtje maken, lekker opfrissen en dan is richting de winkels waar ik besteld heb! Gewoon chill in de relaxe sfeer, dat vind ik altijd prettig :D

Ik ga dit jaar me vuurwerk ophalen op 30 december.

Eerste bestelling bij vuurwerk discount almelo tussen 13:00 en 14:00

Laatst bewerkt:
De eerste verkoop dag, vroeg in de ochtend. Ik heb meestal vrije keus omdat ik nummer 1 ben. En het is snel uitverkocht, en dan krijg je slechte potten. :S

Het liefste heb ik alles zo snel mogelijk binnen, maar aangezien ik veel dingen bestel die ik verderop moet halen (andere collecties en kortingen), is het altijd 2 dagen verzamelen. :D

Je hebt pas "rust" als je alles binnen hebt he? :D

Ik probeer altijd de eerste verkoopdag de bestellingen binnen te krijgen. De tweede verkoop dag is altijd voor het los kopen :)

Ik ben op 29 December weer te vinden in Duitsland eerst om 07:00 uur !
Bij Kaufland,Aldi,Lidl o.a tot 11:00 uur !
Dan effe langs een paar zaken in Nederland beetje vw op hallen wat ik heb besteld !
In BE ben ik al een paar maanden voor December, paar keer langs geweest :D
Alleen nog effe op de 29ste December,
Duitsland en nederland en dan is als binnen voor Oud & nieuwe 2009/2010:biertje:

altijd de eerste verkoopdag, lekker alles uitstallen en bekijken enzo.
Maar het heeft ook een nadeel, ik begin dan ook altijd om dingen uit te proberen. Dus soms zijn sommige dingen al op zodat ik de volgende dag er weer om kan.

Altijd de eerste verkoopdag. Maar ik zet niet meer mijn wekker zoals ik een paar jaar geleden deed. Maar als ik wakker wordt dan ga ik wel z.s.m. weg om het op te halen. Ik hoef dit jaar niet meer te wachten tot mijn vader uit zijn bed komt om me er heen te rijden want heb nu zelf mijn rijbewijs:D

ik ben de 29e altijd de hele dag aan het crossen om overal mijn bestellingen op te halen met een vriend van me....
Vanaf 's ochtends vroeg tot in de avond crossen we rond om laat in de avond met een voldaan gevoel de hele opgehaalde collectie te bekijken die we dan uitgestald hebben. een heerlijk gevoel is dat altijd :D
Daarna heb ik nog 1,5 dag om mijn projecten te maken. Mijn doorlontprojecten wel te verstaan. :D

Vuurwerk afhalen

De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiele verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer mag jij je vuurwerk ophalen?

ik haal het altijd de eerste dag van de verkoop op! kan ik nog lekker dingetjes maken enzo:)

Altijd op de eerste verkoopdag.
Heerlijk zo'n dag, vroeg opstaan even wakker worden en dan vuurwerk halen.
Eenmaal thuis aangekomen alles mooi uitstallen en dan erbij gaan zitten dromen.
Heb 1x zelfs een moment gehad waarbij ik in gedachten een cake aan het strelen was.:frusty:

Ik ben nog geen 16 dus moet men zus lekker vroeg wakker worden, elk jaar moeten we eerst ijs schrapen op de ruiten van de auto wat lekker lang duurt en waar je koude handen van krijgt:D daarna lekker rustig rijden naar de 1e dealer.29 dec zo vroeg mogelijk de deur uit (Y)

owja wat me even binnenviel, vorg jaar gingen we dus vuurwerk ophalen, rijdt mijn zus naar huis terwijl ik nog een dealer moest bezoeken:D

Back
Bovenaan