Bestellingen afhalen

Ik meestal de 30ste, het vuurwerk is bij de meeste winkel vrijwel niet tot nooit uitverkocht, en wordt toch weer bijgevuld. Bovendien als ik het de 29ste ophaal zit ik de hele dag ernaar te kijken, daar hebben we ook geen zin in:wink:

Die gene die postte dat hij slechte potten kreeg, omdat het dan uitverkocht was, zoveel mensen kopen over het algemeen niet veel vuurwerk, heb je niet meer dealers in de buurt?

Laatst bewerkt:
Gouda is maar een stad van 70.000 mensen. Dus met 5 tot 10 dealers is het niet overal altijd extreem druk. Hierdoor kan ik 90% van de tijd gewoon op de eerste dag mijn vuurwerk kopen. Dit doe ik dan meestal ook wel. Het bestellen doe ik altijd rond Sinterklaas:)

Zo snel mogelijk natuurlijk :D dan heb je nog tijd voor foto's van je collectie, doorlonten en kijken natuurlijk :D

Bestellen deed in voorheen altijd begin december, alleen dit jaar heb ik mijn bestelling al betaal rond eind oktober :P

Meestal op de 29ste... Vorig jaar om 7 uur, op de fiets met 2 zware tassen.... Op zich niet zo erg maar wel als je 8 kilometer moet fietsen met -5 graden :p

Vrijwel altijd de 29ste, in de ochtend (iig voor 12 uur) wil ik het binnen hebben. Dat kan ik er tenminste het langst van genieten.

29 december om om een uur of 9 gaat dit winkel open en dan sta ik paraat me pa brengt me dan lekker en gaat ze eigen vuurwerk ophalen is dus wel makkelijk

ik had laast wel dat ik op 31december pas kon gaan ophalen:(:(
mja goed dat was nog niet alles mijn bestelling was gewoon tussen door gedaan.
en kreeg ik in plaats van een vuurwerk cake die ik bestelt had
een ******* fontijn damn daar ging me geld

alles op 29 december tussen 1 en 5 uur, ff rekening gehouden met uitslapen of werken. Anders stond ik daar gewoon al om 7 uur.

gedwongen de 30e 's avonds pas, verder een zooi 's middags onderweg met de trein; diverse uitstapjes van de route naar winkeltjes :D

wat ik nu besteld heb kan ik allemaal op de 29e ophalen voor 12 uur :thumbsup: nu hopen dat dat ook zo is met de rest wat ik nog wil bestellen :p

Bij afhalen is gelijk na ontvangst de mogelijkheid om de bestelling te controleren op fouten. Achteraf is vaak geen reclame meer mogelijk.
Doen jullie dat ook altijd? Ik neem er in ieder geval ruim de tijd voor.

Bij afhalen is gelijk na ontvangst de mogelijkheid om de bestelling te controleren op fouten. Achteraf is vaak geen reclame meer mogelijk.

Zeker weten dat ik dat doe, of het nou druk in de zaak is of niet. ( daar maak ik ruimte en tijd voor want idd zoals je zegt als je er later mee komt hebben ze er geen boodschap aan )

Ik loop ieder jaar standaard samen met de verkoper even de bestelling door zodat ik niet tot verrassingen en/of teleurstellingen kom te staan.

Ik vind het fijn, een paar keer meegemaakt, als de verkoper zelf even alles er één voor één uithaalt en controleert met de bestellijst. Dat moet qua drukte natuurlijk wel mogelijk zijn. Ik controleer het in de winkel anders altijd zelf nog even: eenmaal over de drempel heb je officieel geen recht tot klagen meer (maar 't is wel service als ze je dan nog tegemoetkomen)

Ik haal dit jaar m'n grootste bestelling noodgedwongen de 30e 's avonds op, was enige optie bij Xena/Pyrovoordeel. Beetje vreemd, maar komt nog goed uit ook omdat ik pas rond zessen bij m'n gastgezin aankom. Kan ik mooi meteen bij Koidream Veenendaal langs voor m'n Traditionals spul.
Verder haal ik rond mijn treinroute (nog omweg van 2 uur voor de Screaming Girls...) nog wat spul bij diverse winkeltjes, moet vlak voor Kerst nog even bekijken of ik het nog kan bestellen of dat de bijzonderheden al uitverkocht zijn. Anders gaat 't over...gedoe met het weinige geld en dure hobby ook altijd :(

edit: verrek, had ik al verteld, ik word dement...
gedwongen de 30e 's avonds pas, verder een zooi 's middags onderweg met de trein; diverse uitstapjes van de route naar winkeltjes :D

Gelukkig doen ze dat bij Vuurwerk Orthen altijd netjes:)
Zelf ben ik altijd zo'n iemand die geen oog heeft voor het pakketje, maar zo snel mogelijk naar huis gaat om het daar open te maken. Ja, dan kun je wel eens voor verassingen staan.:bonk:

Ik heb speciaal voor mijn koerier ( en dat weet hij nog niet ) geregeld dat we om 07:00 aan de andere kant van de stad moeten zijn :D

Dit jaar gaan wij om 5.30 uur ons bed uit om naar ons vuurwerk adres te gaan.
De winkel gaat om 6.00 uur open.

Lekker genieten, heledag lekker naar je vuurwerk kijken.
Dat 3 dagen lang.

Daarna vallen we weer in een zwart gat.

Back
Bovenaan