Beste Vuurwerk Winkel Nederland

We gaan dit tot een geslaagd project brengen, dat weet ik zeker. :) Voor zoiets hebben we nu mooi de tijd, nog een flink aantal weken voor het echt weer gaat leven.

Het kan ook betekenen dat winkels dit lezen zelf meer eisen gaan stellen aan hun winkel, je weet maar nooit. :wink:

En ik heb geen hyves haha, dat verklaart een hoop denk ik? :wink:

Eens aanmaken dan Mike :rolleyes:

Ik heb het ook sinds pas gedaan :bonk:

Trouwens leuk idee van die wedstrijd en ik weet al een groot kansmakende winkel en ik denk dat er veel mensen zien die al weten wie ik bedoel zonder in dit topic te kijken :devil:

We gaan dit tot een geslaagd project brengen, dat weet ik zeker. :) Voor zoiets hebben we nu mooi de tijd, nog een flink aantal weken voor het echt weer gaat leven.

Het kan ook betekenen dat winkels dit lezen zelf meer eisen gaan stellen aan hun winkel, je weet maar nooit. :wink:

En ik heb geen hyves haha, dat verklaart een hoop denk ik? :wink:

off topic:

een halve thx voor mattenfreak: tijd om een hyves aan te maken: www.vuurwerkcrew.hyves.nl

of moet ik het voor je doen? hahaha (hmmmm die hyves is al bezet zie ik)

Laatst bewerkt:
Ik vind Top Hout ook een goede winkel waar je zeker eens geweest moet zijn.

Zie hier de replie van mij uit *DIT* topic:

Top hout is een houtspeciaalzaak in Rotterdam (crooswijk/kralingen), die aan het einde van het jaar vuurwerk verkoopt.
in 2007 zijn er wat nieuwe merken bij gekomen die pas net op de markt waren gebracht.
Ze verkochten de volgende merken:
- Diamond Collection
- Magnum Series
- Marijn Vuurwerk
- Crown Collection
- Rainbow Collection
- Sky Pearl Collection
- Space Collection
- Winner Serie

hier is de link naar de digitale folder: http://rapidshare.com/files/110561076/TOP_vuurwerk_folder_2007.pdf.html
Ik heb deze digitale folder erbij gekregen op een cd'tje omdat niet alles op de papieren folders staan, vanwege de meerdere importeurs.

De service die ik heb meegemaakt is goed en de werknemers zijn er vriendelijk, ik heb nu 2 jaar achterelkaar wat gekocht, en dit jaar vond ik het nog beter omdat ze betere merken erbij verkochten.

Voor info over de winkel zelf kijk dan op: http://www.tophout.nl/

Ik heb een behoorlijk uitgebreide ervaring met vuurwerk winkels in de omgeving Rotterdam/Rijnmond.

Mijn eerste eis is dat de winkel een uitgebreid assortiment met verschillende merken moet hebben. Dan steken Hol te Nieuwerkerk en de Rijswijkse vuurwerkhal er met kop en schouders boven uit.
Vervolgens wil ik netjes en met name snel geholpen worden, en op dat laatste punt scoort de vuurwerkhal niet best door zijn werkelijk gigantische wachtrijen en Hol juist bijzonder goed.

Ik ga dus voor Vuurwerk Hol.

Ik heb een behoorlijk uitgebreide ervaring met vuurwerk winkels in de omgeving Rotterdam/Rijnmond.

Mijn eerste eis is dat de winkel een uitgebreid assortiment met verschillende merken moet hebben. Dan steken Hol te Nieuwerkerk en de Rijswijkse vuurwerkhal er met kop en schouders boven uit.
Vervolgens wil ik netjes en met name snel geholpen worden, en op dat laatste punt scoort de vuurwerkhal niet best door zijn werkelijk gigantische wachtrijen en Hol juist bijzonder goed.

Dit jaar weer een andere aanpak van de wachtende mensen die op hun voorbestelling staan te wachten, oa. niet meer per uur maar per half uur indelen maar omdat wij zoveel weggeven in de voorverkoop wordt deze steeds drukker. De losse verkoop loopt wel goed door, hier geen rijen.
Als jullie zelf goede ideeën hebben graag even melden. Alle ideeën zijn welkom.

Alvast bedankt.

Frits

Back
Bovenaan