Best off 2009

moontan

VWC lid
Best off 2009
Made by Voreifelrambo

1. Hannover Wettbewerb Fa. Surex
2. Hannover Wettbewerb Fa. Surex
3. Wettbewerb Knokce Heist Fa. Göteborgs Fyrverkeriefabrik
4. Herbstvolksfest Nürnberg Fa. Pyrodrom
5. Mainuferfest Frankfurt Fa. Schwab
6. Frühlingsfest Nürnberg Fa. Pyrodrom
7. Weinfest Winningen Fa. Steffes Ollig

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Thanx moontan! Een en al pracht en praal, geweldig :D
Vond de eerste paar seconden al prachtig, maar het wordt alleen maar mooier :shocked:

Best of: Fireworks/Feuerwerke 2009

Made by: Pyromil0
15 oktober 2009

Das Beste aus einigen der Feuerwerke, die ich dieses Jahr gefilmt hab

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De best of van 2009 van Voreifelrambo heeft wat mij betreft ALLE recht van spreken!
Kolere wat een topjaar!

Als je zo van dit soort filmpjes houd zou ik zeggen kijk eens naar mijn samenvatting van 2009 :D

*klik*

:D

Sooooooooooooooooooooooooodemieters,wowwieeee :)
Dit is ook vet gaaf :)
Goed in elkaar gezet zeg,geweldig!!
Ben hem nou al voor de vijfde keer aan het kijken en daarna nog wel een keer :D
Thanks Red Baron,toppiee!!

Mvg

deze vind ik nog wel de mooiste beelden en 't prachtigste vuurwerk hebben. De filmer lijkt ook meer beelden in het Mediterraanse te hebben geschoten, volgens mij. Herkent iemand een schietbedrijf uit de effecten vanaf 9:15? Met die prachtig rond gevormde effecten, met zeer vol gevulde pistils mét nog sterren d'r in én colour change én crackling. Opvallend.

Het stuk voor 04.00 vind ik waanzinnig. De mooiste vuurwerkbeelden die ik gehoord en gezien heb. Het geluid erbij maakt het zo echt. Zeker met een leuke geluidsinstallatie klink echt echt waarnzinnig mooi en het ziet er ook net zo mooi uit.

Een geweldige schouwspel met exotisch vuurwerk en de meest gafe versies met salutes.

Back
Bovenaan