Best for Last

Zier er dikke prima uit. Wou de screw bestellen, maar durfde het niet aan aangezien er wel eens bombettes op de grond klappen. Deze dit jaar dan maar bestellen.

Meer mensen hier last van gehad? Wil hem eigenlijk dit jaar weer bestellen maar wil die gevaarlijke situatie's niet hebben in de straat.

Op de grond heb ik ze niet zien klappen, maar af en toe schiet er wel eens een bombette ietwat uit de richting en ja, das niet ongevaarlijk

Ik heb er 2 geschoten afgelopen jaar wisseling, nergens last van gehad, wat een prachtbox :D dit jaar is hij weer 2x besteld.

Deze is op een of andere manier langs mij heen gegaan (hoe dan?), maar wat is dit een fantastisch product zeg. Constant, irritant en lekker lang!

Deze is op een of andere manier langs mij heen gegaan (hoe dan?), maar wat is dit een fantastisch product zeg. Constant, irritant en lekker lang!

Haha ja dat is best knap :wink:. Moet je zeker eens gehad hebben, echt een top dingetje.

Dit is zo'n geweldig product. Afgelopen jaar gehad in de show, dit jaar komt die er ook weer bij, maar dan voor los. Wil hiermee openen om 12uur.

dat is toch wel echt zonde hoor. Deze had ik er graag weer bijgehad. Nu mag ik weer met concerto rosso's aan de slag. Als die er nog wel zijn.
greeetzzz

Back
Bovenaan