Best for Last

Na thuiskomst natuurlijk als een klein kind de doos open maken.:)

Leuk zilver plakkertje in het midden. Viel me in eerste instantie niet meteen op. Ik probeerde 1 cake uit de doos te halen maar zitten allemaal vast aan elkaar door middel van een plank/dik karton aan de onderkant. Ik kon nergens hoofd lonten vinden van de 2e & 3e cake laat staan reserve lontjes.
20161229_133523.jpg

Dus ik besloot maar het zilverje plakkertje weg te peuteren. Vond ik dit...:frusty:
20161229_134907.jpg

Dus na de eerste cake gaan de rest van de 3 af... Beetje een domper aangezien het nou juist zo leuk was dat die zo lang duurde. :sad:

Dat is ook de bedoeling bij deze box haha, eerst cake 1 en dan de andere 3 tegelijk!:bonk:

Na thuiskomst natuurlijk als een klein kind de doos open maken.:)

Leuk zilver plakkertje in het midden. Viel me in eerste instantie niet meteen op. Ik probeerde 1 cake uit de doos te halen maar zitten allemaal vast aan elkaar door middel van een plank/dik karton aan de onderkant. Ik kon nergens hoofd lonten vinden van de 2e & 3e cake laat staan reserve lontjes.
Bekijk bijlage 31182

Dus ik besloot maar het zilverje plakkertje weg te peuteren. Vond ik dit...:frusty:
Bekijk bijlage 31183

Dus na de eerste cake gaan de rest van de 3 af... Beetje een domper aangezien het nou juist zo leuk was dat die zo lang duurde. :sad:

Zo word hij altijd geschoten. Eerst 1 cake en dan de laatste 3 tegelijk!! Dat maakt hem ook zo leuk!

Duurt die dan alsnog 2,5 minuut ?
Je kan natuurlijk die lontjes ook even losmaken.. Ik heb nog getwijfeld om deze te halen, toch maar laten staan en even afwachten hoe die in de straat presteert.

Leuk product, aantal schoten die niet de lucht in werden geschoten en dat zorgende voor lastige/gevaarlijke situaties.

Best for last, maar ik begon ermee! Heerlijke irritante fluit. Had wel het idee dat halverwege de cakes er al een tempoversnelling kwam waardoor die 1.40 duurde in plaats van 2.30. Meer mensen die dit hadden?

Wat een geweld 2 van deze blokken naast elkaar. heerlijk zodra de laatste 6 cakes dan gelijktijdig afgaan! volgend jaar weer! ben zeer te spreken of het speelgoed van Witte

Heb mijn oud & nieuw afgesloten met deze heerlijke ''Compound'' box.... Wat een heerlijk blok echt geweldig, als dit is zoals we alle boxen kunnen gaan verwachten dan wordt ik daar heel erg blij van!

Bedankt Witte!

Ik vind het een geweldige box! Heerlijk irritante fluit, vooral als de laatste 3 tegelijk gaan.

Hier komt die langs op vanaf 1:04 ..

Is de screw gelijk aan best for last heb namelijk nog 2x best for last en 1x screw liggen wil ze eind van het jaar samen schieten

Zier er dikke prima uit. Wou de screw bestellen, maar durfde het niet aan aangezien er wel eens bombettes op de grond klappen. Deze dit jaar dan maar bestellen.

Back
Bovenaan