Besluit staat vast

1 januari wensen ze dat ze de regel nooit hadden aangepast. Gaat een Chaos worden en 31 december 2015 mag je gewoon weer om 10 uur de straat op, let maar op.

Ik schiet al 10 jaar Carbid, Zie filmpje van 10 jaar geleden. Ben bang dat nu iedereen carbid gaat schieten en dat dat volgend jaar dan ook verboden word.

Dit woord gewoon vals, geen 1 goed woord over te zeggen . Wij worden gestraft , wat wij niet hebben gedaan . Om dat een kleine MINDERHEID er last van heeft .moet de rest er onder lijden. Waarom moeten wij dit nog hanteren ,waarom stappen we niet op met zen alle . Laten we onzen knallen horen ,dat we het er niet mee eens zijn . Waarom is er geen tegen prestatie,voor de liefhebbers gedaan .

Ik heb vragen gesteld aan de overheid , en zijde . We begrijpen je frustratie,maar helaas kunnen we er niks voor je doen . Het is besloten om de overlast op deze manier aan te pakken .

10 uur beginnen? Dit is gewoon een vrijbrief om 29 december al te knallen, wat zeggen we. Waarom niet nu? Het is toch met daglicht al verboden dus wat maakt het uit. Totaal verbod? Maakt toch ook niet uit, lekker naar België, online bestellen

Ze denken met verboden tradities te kunnen verbreken maar het heeft totaal geen zin. We gaan het meemaken komend oudjaar!

Nu maar hopen dat dit niet het begin van het einde is. Je geeft ze een vinger maar... Handen af van onze traditie(s)!

Azijnzeikers en zeker koning willy bedankt. Weer een traditie dag voor onze neus gehaald.

Koningsdag ook maar verbieden! Verouderde traditie en is niet meer van deze tijd.
Mijn hond heeft last van de optocht en de muziek.
Of de tijden verkorten van 18.00 tot 00.00 uur!

Voor mij is het niet erg, stak sowieso alleen in de avond af. Maar voor al die kinderen en de reden waarom. Het kan me zo razend maken dat hier reageren misschien niet de slimste optie is. Weer een traditie dat moet worden aangepast door n ****** minderheid:@

Petitielijsten maken dat plaatsen in vuurwerkshops zodat iedere klant tekenend, alles verzamelen en in het nieuwe jaar overhandigen aan Opstelten.

Op demo en verkoopdagen kunnen de vuurwerkbranches zoveel bereiken maar door drukte komen zij er niet aan toe en misschien kunnen wij als vwc zijnde in je eigen provincie handtekeningen verzamelen bij diverse shops.

Erg jammer weer dit, helaas nu dan eindelijk duidelijkheid. Helaas zal het als het uit de hand loopt de 31é niet bepaald in ons voordeel gaan werken. Daarom hou ik mij stil tot 18:00 :)

En dan te bedenken dat die vuile honden daar in Den Haag hier ook nog eens vet voor betaald worden en dan allemaal die k*t grijns op hun bek hebben, kijk naar Rutte Apekop en die Alexje, ***lo. Getver...

Petitielijsten maken dat plaatsen in vuurwerkshops zodat iedere klant tekenend, alles verzamelen en in het nieuwe jaar overhandigen aan Opstelten.

Op demo en verkoopdagen kunnen de vuurwerkbranches zoveel bereiken maar door drukte komen zij er niet aan toe en misschien kunnen wij als vwc zijnde in je eigen provincie handtekeningen verzamelen bij diverse shops.

Heb jij ooit gehoord dat een petitie heeft gewerkt? Je kan ze overdragen maar dat heeft geen zin er word toch niets mee gedaan.

Back
Bovenaan