Besluit staat vast

Koningsdag ook maar verbieden! Verouderde traditie en is niet meer van deze tijd.
Mijn hond heeft last van de optocht en de muziek.
Of de tijden verkorten van 18.00 tot 00.00 uur!

Hahaha en dan mogen wij als belastingbetaler ook nog eens Koningsdag gaan financieren.
Schaf dat ook maar af dan.

Ik zal me niet aan deze regel houden. Waarom niet? Omdat dit de zoveelste regel is die onze vrijheid hier in NL beperkt. Ik houd me er ook niet aan omdat ik mijn pret niet weg laat nemen door stelletje levenloze mensen met paar honden erbij die om alles en nog wat zeiken.
Het is genoeg geweest. Alles accepteren, tot waar?

Tien uur zal er tien flinke schoten de lucht in gaan. Komt de buurman zeiken over zijn hond? Krijgt hij een vuurpijl in zijn oog.

Genoeg is genoeg.

Tien uur zal er tien flinke schoten de lucht in gaan. Komt de buurman zeiken over zijn hond? Krijgt hij een vuurpijl in zijn oog.

Genoeg is genoeg.

Stoer. Dan hoeven we volgend jaar ook geen vuurwerk meer te verkopen want dan word het gewoon helemaal ingeperkt.

Ik zal me niet aan deze regel houden. Waarom niet? Omdat dit de zoveelste regel is die onze vrijheid hier in NL beperkt. Ik houd me er ook niet aan omdat ik mijn pret niet weg laat nemen door stelletje levenloze mensen met paar honden erbij die om alles en nog wat zeiken.
Het is genoeg geweest. Alles accepteren, tot waar?

Genoeg is genoeg.

Goed plan..alleen dat van die vuurpijl in zijn oogbal lijkt me niet heel handig.:p

Stoer. Dan hoeven we volgend jaar ook geen vuurwerk meer te verkopen want dan word het gewoon helemaal ingeperkt.

Is niet stoer, maar een teken van laten weten dat wij niet alles hoeven te accepteren.

Volgend jaar? Vroeg of laat komt het toch dus waar maak jij je druk om? Ga jij maar gewoon stilletjes blijven tot 18:00, jouw zaak. Ik begin om 10:00, als protest.

Wie heeft er 2 duimen en schijt aan deze regel. Niet alleen deze jongen meneer de agent. Dat wordt nog lachen om 10.

Heb jij ooit gehoord dat een petitie heeft gewerkt? Je kan ze overdragen maar dat heeft geen zin er word toch niets mee gedaan.

je hebt gelijk, maar om met ons allen hier klagen en te zeggen schijt aan het nieuwe besluit te hebben. Kunnen we ook een positieve bijdrage aanleveren. Personen die juist een traditie in eren willen houden en niet langzaam willen laten uitsterven.

Zoek je toch ander werk?

Als "jullie" verkopen waarom hebben jullie dan deze regels bedacht/opgelegd? De branche is gewoon bang, beven tot en met maar acties ondernemen doen ze niet. Kijk naar andere ondernemingen zoals Original Fireworks die niet bang is, Jorge dat zijn merken die de toekomst worden maar die laten niet makkelijk hun kaas van hun brood eten

Alles voor de traditie natuurlijk...maar dit is gewoon het begin van het einde als we maar ja blijven knikken.

Het draait in dit land puur om veiligheid.
Ze schaffen zwarte piet af om racisme (en dus 'vechtpartijen' etc.) te voorkomen.
Vuurwerk om dat het ZOOOOOOOOO gevaarlijk is.
Onzin, veiligheid wel maar plezier niet.

Zoek je toch ander werk?

Als "jullie" verkopen waarom hebben jullie dan deze regels bedacht/opgelegd? De branche is gewoon bang, beven tot en met maar acties ondernemen doen ze niet. Kijk naar andere ondernemingen zoals Original Fireworks die niet bang is, Jorge dat zijn merken die de toekomst worden maar die laten niet makkelijk hun kaas van hun brood eten

Ik denk dat het voor de branche deze nieuwe aanpassing geen hol uitmaakt. Het meeste wat er overdag veel werd afgestoken waren kleine dingen zoals rotjes, grondbloemen en singleshots. En omdat dat dat zo goed verkoopt wouden winkels dit soort dingen zo goed koop mogelijk maken. Want kinderen die de kleinere dingen veel kopen nemen ook ouders mee die voor het sier gaan. Op de verkoop van alleen maar kleine dingentjes verdienen de winkeliers niks. Maar het sier vuurwerk wat door de ouders werd gekocht compenseert dat weer. Nu met die 18:00 regel zal er waarschijnlijk meer sier verkocht worden en dat is gunstiger voor de branche.

Wat gaan we straks verbieden? Kerstbomen?
Helaas pindakaas, dit jaar gewoon weer om 10:00 klaarstaan met een kopjen koffie ;)

1 januari dus een topic met wie er allemaal een boete heeft ontvangen? :p

100 euro heb ik wel over voor mijn hobby. Ze moeten wel eerst kunnen aantonen dat ik daadwerkelijk wat heb afgestoken. Dan ontstaat er ook een hele discussie waar de politie moe van zal worden.

Back
Bovenaan