[Besloten demo] Magnum Vuurwerk - 31-08-2021

De ultimate city trip was wel een van de producten die mij konden bekoren, vrij grote en mooie effecten en heerlijk tempo. Alle 6 achterelkaar en je hebt iets moois in de straat.

Leuke demo, goed tempo en mooie finale! Alleen ik kan niet wennen aan het schieten per 2. Anyway, Ultimate City Trip mijn winnaar van de avond.

Wow wat een geweldige demo , een paar producten sprongen er zeker uit de sylver mainframe .p.i city trip . Bedankt voor demo ! De finale was ook heerlijk , geen idee uit welke producten die bestond.

Prima demo ben blij met mijn toppers die tot nu heb besteld zoals city trip en magnum P.I hoplijke doen ze het in de straat ook goed

Morgen weer even wat bij bestellen met de code Magnumdemo2021:D

Ps tot waneer is de code geldig?

De willow mayhem vind ik wel een mooie box.

Ik had alleen de W triple layer hoog op mijn lijst staan maar die is er toch vanaf gegaan. Ik dacht dat die grote volle effecten had maar ik vind hem vergeleken met beelden die ik vorig jaar had gezien toch niet zo heel goed.

van de blinking fermata had ik ook iets meer van verwacht.

Die finale was live briljant. Gewoon rammen.
Grootste tegenvaller voor mij de Blinking Fermata. Slordig, kleine boeketten.
Wckd wonders had wat laag knallende sterren.
Top; City Trip, wckd heroes, 1.2 Willow Mayhem, PI.

Heel veel mooie producten gezien vanavond, weinig tegenvallers. De Blinking Fermata sla ik wel over daarintegen.

Stream kan je hier terugvinden:

Losse productvideo's zijn onderweg.

Erg leuke demo gezien met veel mooie producten. City trip, Sydney Sunrise, Magnum PI, Willow Mayhem en Kingstown Hangover vond ik wel de uitblinkers. Stuk voor stuk toppers.

Triple w layer in de straat gehad, 2 keer al en vond hem toen telkens fantastisch. Nu op de live stream kwam ie wat minder over. Blinking Fermata had ik op de wish-list, maar die haal ik er weer af. Die vind ik vrij matig.

Heel mooie producten voorbij zien komen en dat jaartje drogen heeft hier zeker aan bijgedragen. Mijn persoonlijke uitblinkers, de Ultimate city trip, Magnum pi, mainframe, Willow Mayhem (toch de grootste uitwerking van alles) en wckd heroes. Verschil in kaliber was erg opvallend, schiet volgorde Pi en Total display box vond ik niet logisch, TD viel echt in het niet ondanks het tempo. Verder erg genoten van de producten. Bedankt

Laatst bewerkt:
Ik heb een prima demo gezien gisteren. Ik zal in een paar topics wat video's gemaakt met mijn telefoon uploaden de komende dagen. Het is niet veel, ik was allang blij weer eens vuurwerk te zien, en (betere) beelden zullen er genoeg gemaakt zijn.

Toppers:

- WCKD Heroes (prijs/kwaliteit)
- Ultimate City Trip
- Willow Mayhem
- Magnum P.I.

Tegenvallers:

- Blinking Fermata (heb ik beter gezien)
- Mega Mine

De finale was op het einde echt bizar hard. Zo hard, dat ik een aantal mensen het hoofd zag wegdraaien.

Hier een impressie van die finale, gefilmd met een Samsung S10:

Gisteravond even die kant op gereden, wat was het fijn om weer eens vuurwerk te zien!!

Leuke demo, leuke set aan producten. Mijns insziens is de Cairo Crackling een absolute topper. Vorig jaar was dit duidelijk een sample met bizar harde burst, dat was nu realistischer. Moordend tempo, dikke boeketten met nog steeds een snoeiharde burst. Die gaat er hier sowieso komen!

Verdere toppers:
- City Trip Assortiment
- Sydney Sunrise (Zeer gaaf effect)
- Willow Mayhem
- Kingstown Hangover (Burst nóg harder dan Willow Mayhem, heerlijke kleuren)
- Sylvester Mainframe (maar erg jammer van de salvo's met tails... doet echt afbreuk aan deze rammer)

Tegenvallers:
- Mega Mine (Te duur voor 8 euro, niet indrukwekkend genoeg. De 25mm cakes knalden m der al uit had ik t idee)
- W Triple Layer (Stond hier op het lijstje, maar is daar vanaf. Gaaf, maar toch niet super impossant. In de straat waarschijnlijk wel top!)
- 400sh Total Display (Redelijk laf begin, duurde net te lang, boeketten niet bijzonder. Wel een gave finale, en denk dat ie in de straat erg leuk is om de avond mee te beginnen)
- Armageddon (Stukkie minder dan de straatvideo's van Triple X)

De finale was ook genieten. Wat rustig begon met pyroshow tailcakes, eindige in lomp rammen met heel veel tegelijk! Er werden salutes geschoten, die waren bizar hard. Was dit een Pyroshow cake???? Dan moet ik die hebben!! Hoor dan ook graag welke dit was....

Ik begreep dat vanavond de demo van Broekhoff is. Weet iemand of dat ook om 21.30 uur begint?

Van de Vuurwerkexpert FB-pagina en volgens mij is dat ook om 21.30u ja:

Helaas is onze demo voor winkeliers dit jaar vanwege de Corona maatregelen niet toegankelijk voor publiek of winkeliers. Woensdag 1-9-2021 doen we het daarom op een compleet andere manier!
Samen met diverse kanalen en fora gaan we livestreams organiseren zodat iedereen in heel Nederland en daarbuiten mee kan genieten van de cakes en compounds die we dit jaar weer gaan verkopen op Vuurwerkexpert.nl

Wil jij dus lekker op de bank genieten van een selectie van onze mooiste artikelen en daarnaast ook nog eens profiteren van extra dikke kortingen? Houd dan onze Facebookpagina in de gaten voor een link naar onze livestream!

#vuurwerk #demo #online

Blij dat ik er gisteren bij/kon mocht zijn, want voor mij is alleen live kijken/vastleggen een optie.

Video's alvast online:

Foto's volgen nog!

Ik vraag me alleen af, hoe kan ik er volgend jaar ook bij zijn. Zoveel leden hier waren als nog heen, er moet ergens een ingang zijn ��

Hierbij alvast de finale:

De gehele demo:

Een playlist met de geschoten artikelen vind je hier.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me alleen af, hoe kan ik er volgend jaar ook bij zijn. Zoveel leden hier waren als nog heen, er moet ergens een ingang zijn ��

Er waren in principe alleen wat livestreamers aanwezig, en ik geloof dat er een paar het erop gegokt hebben. Je loopt dan het risico dat je voor niets die kant op rijdt, plus dat je de organisatie in verlegenheid brengt als het druk wordt en aangeduid zal worden als evenement.

Uiteraard dinsdag ook geweest om de livestream voor Vuurwerkcrew te verzorgen. Heerlijk om weer wat vuurwerk te hebben gezien! Blij met de uitnodiging namens Magnum Vuurwerk, waarvoor dank.

Een aantal toppers gezien en een klein aantal tegenvallers. De toppers voor mij waren met name het City Trip Assortiment, de Wicked Warlock, Magnum PI Box, Sydney Sunrise, Caïro, Willow Mayhem en Kingstown Hangover.

De tegenvallende producten voor mij waren toch wel de Mega Mine en Blinking Fermata. Wellicht dat de Mega Mine in de straat bruut overkomt, maar zo op 60 meter was het geen topper. Evenals de W Triple Layer, maar die heb ik inmiddels 2x in de straat gezien en die is dan érg bruut!

Back
Bovenaan