[Besloten Demo] Importeursdemo Magnum Vuurwerk - 1 september 2020

pyrofan#1

VWC lid
Provincie: Flevoland
Stad/dorp: ...
Datum: Dinsdag 1 september 2020
Tijdstip: 21:30 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Bijzonderheden: Besloten demo i.v.m. corona maatregelen. Vanavond zal er ,indien de verbinding het toelaat, een livestream te zien zijn op de Facebookpagina van Vuurwerkcrew.

Vanavond omstreeks 21:00-21:30 uur zal de schietlijst in dit topic worden gedeeld.

Leuk 1e demo van het seizoen kunnen zien. Veel nieuwe producten die er belovend uitzien. Wel benieuwd wat sample en productie was.

Misschien was ik de enige die zich aan irriteerde maar is het niet beter om in iedergeval waaiers en boxen per 1 te schieten? Nu was er te veel chaos en kon niks zien/uitmaken of het nou een leuke box is of niet? Bij sylvester mainframe was het helemaal chaos, veel effecten die niet tot zijn plek kwamen door te volle lucht

Ik vind het zowizo storend dat er nog steeds per 2 word geschoten. Dit is al jaren een punt welke wij als doelgroep hebben aangegeven niet te waarderen maar toxh word er niks aan gedaan

Heerlijk was het, om de geur weer op te snuiven en te genieten van de hobby. Omroepen was een eer, en omdat ik niet meer bij de club zit was het ook voor mij een verrassing wat er zou komen. En ik moet zeggen; het viel me niks tegen. Paar zeer fijne producten gezien.

Vanavond bij expert weer aanwezig, en daar liggen mijn verwachtingen nóg iets hoger, zeker van de finale!

Enorm van de demo genoten gisteren zeg. We hebben echt veel goede producten gezien, waaronder veel nieuwkomers. Vooral de geur die af en toe langs kwam was genieten. Bedankt Magnum:thumbsup:

Heeft er iemand trouwens info over wat er aan samples/productie geschoten is?
Er was al wel het e.e.a. binnen bij magnum dus zou mooi zijn als er productie geschoten is

Heeft er iemand trouwens info over wat er aan samples/productie geschoten is?
Er was al wel het e.e.a. binnen bij magnum dus zou mooi zijn als er productie geschoten is

Beide, maar geen idee wat wel/niet productie was. Maar waar het kon, is er productie geschoten.

Uitstekende demo gezien gisteren bij Magnum. De dummys stonden keurig uitgestald en er was ruimte genoeg ondanks de Corona maatregelen. Wat het vuurwerk betreft: keurige demo met enkele zeer goede nieuwskomers, met name de WCKD Heroes, the Ultimate Citytrip, Havana Brightness, W Triple Layer, Rainbow Cry, Kingstown Hangover en Sylvester Mainframe.

Best een groot lijstje eigenlijk, dat zal veel Magnum worden verwacht ik :D

Was een goed georganiseerde demo en heb heel veel toffe producten gezien! Magnum mag zich zelf wel op een schouder kloppen als die bakken ook zo in de straat presteren.

erg genoten weer!
er zat weer veel moois tussen zeg. toch blijft het jammer dat alles per 2 geschoten word, zeker bij de waaiers..
Komt er nog een lijst met wat productie was en wat niet?

Enorm van de demo genoten gisteren zeg. We hebben echt veel goede producten gezien, waaronder veel nieuwkomers. Vooral de geur die af en toe langs kwam was genieten. Bedankt Magnum:thumbsup:

Wij konden het thuis ook bijna ruiken. Livestream liep echt als een zonnetje. Complimenten! :thumbup:

Finale vond ik erg leuk, zag er prima uit. Kort maar krachtig.
Demo kan ik weinig over zeggen want die heb ik niet helemaal meegekregen

Back
Bovenaan