Berlin

Deze ga ik dit jaar ook echt bestellen, na er al eens te zijn ingetrapt bij de Code Red die uiteindelijk geen All at once finale had, en deze sneller schiet dan de laatste cake van de transbomber ga ik hier mee eindigen!

Deze komt er dan ook eindelijk komend jaar per 2 in de straat. Echt benieuwd naar die dubbele finale!

Al meerdere keren meegemaakt maar hij blijft super goed. In mijn optiek een betere versie van de Transbomber, de boeketten zijn wat 'luxer' en de dubbele finale is echt geniaal. En dat voor zo'n top prijs. Zelfs zonder freakkorting kan je 'm blindelings kopen. En de burst is zoals de andere compounds van deze lijn echt goed hard.

Laatst bewerkt:
Dat ziet er serieus dik uit ja. Blij deze te kunnen zien in de straat zeg. Lekker in 2-voud!

Wat een kwaliteit was dit. Mooie dubbele verrassing bij het publiek. Voor 80€ aan kunnen schaffen vorig jaar.

Wat een kwaliteit was dit. Mooie dubbele verrassing bij het publiek. Voor 80€ aan kunnen schaffen vorig jaar.

Yes! Dikke vette rammer was dit. De dubbele finale deed het inderdaad heel goed bij het publiek. Heb hem last minute erbij genomen, dus de volle mep voor betaald. Geen seconde spijt van gehad, maar voor 80 euro is dit echt een no-brainer als je van spektakel houdt,

Dit is en blijft een topper. Afgelopen jaar weer gehad en het is telkens weer genieten van deze rammer. Staat heel hoog op het lijstje voor volgend jaar.

Back
Bovenaan