Berlin

Holy moly wat een blokje! Net als finale geschoten in een klein showtje. Geniaal hoor. Dikke burst zeg voor 25mm, en die tweede finale kwam voor velen zo onverwacht dat iedereen versteld was. Prachtig :)

Ubervette bak en dat alles uit 25mm! Deed wat die moest doen in tegenstelling tot wat ik op de laatste demo gezien had! De finale leek wel een dikke vuurbal (jonguh)! Top 3 beste NL bakken voor mij!

Had deze als afsluiter, wat betreft de 2 finalecakes is die meer dan oke!
De pauzes in de eerste cake zijn iets te lang. Cake 2 is prima vanwege het tempo, maar de effecten zelf zijn niet de grootste. Qua burst kon ik niet ontdekken dat het harder zou zijn dan andere importeurs.
Maar al met al deed ie wat ie moest doen: 2 all at once finales afleveren! Zeker de laatste is echt heel groot, pompt de lucht helemaal vol.

Hier mijn review van de 'kleinste' van de 3 boxen die ik via Vulcan had gewonnen, de Berlin.

Ten eerste zien de boxen er allemaal erg strak en sober uit, daar hou ik wel van. Lont bij deze box zat niet aan de bovenkant op de cakes maar er moet eerst een kant van de doos opengescheurd worden om het lont te vinden. Dit kan voor een leek nog wel eens een zoektocht worden... :wink:

De uitwerkingen zijn meer dan prima, erg harde burst en boeketten groot genoeg. Vooral de 2 laatste finale cakes zijn echt wel heel overweldigend! Kijk en geniet van de Berlin;

Wat een geweld geeft deze box zeg! Harde burst en grote boeketten. De dubbele finale is echt heftig! Helaas had ik last van vonkoverslag waardoor cake 2 nog doorschoot terwijl de dubbele finale al voorbij was.

Straatfilm:

Heerlijke box, we zijn hiermee begonnen nadat de 100.000 klapper was afgeschoten en deze box ramde er flink op los. Erg verrassend voor het publiek was de dubbele finale erg mooi!

Groetjes LVT

Gave bak! Het tempo liep bij mij, met name de eerste cake, gewoon goed door! De beste nieuwkomer van Vulcan dit jaar!

Leuk om te zien ineens Vulcan met een goede lijn op de markt komt, deze gaan volgend jaar als zoete koekjes over de toonbank denk ik.

Wat een bak, wat een geweld, wat een topper!! Met dit tempo trek je wel even de aandacht in de straat, want die salvo's en goed uitgewerkte effecten gaan overal overheen hoor!
Je moet als consument wel beseffen dat ie vrij snel gaat, maar ik weet zeker dat iedereen die hem had, zwaar heeft genoten, echt heel dik. Ben echt benieuwd naar de uitbreidingen van Vulcan, ze zijn onwijs verbeterd de laatste 2 jaar.

Wauw, wat een dikke box zeg! Ik ga Vulcan dit jaar toch eens wat beter in de gaten houden, met deze en de Montreal in het achterhoofd gehouden. :)

Back
Bovenaan