Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ai. Gauw slotje!!Duitsland
Waren dit die met de felle kleuren?Iets van jeugdsentiment naar boven halen want wat heb ik hier een lol aan beleefd. Echter waar nu nog te krijgen ?
Waren vaak ook te winnen (kopen voor punten) op de kermis! Net als rookballen.Waren dit die met de felle kleuren?
Ik ging altijd heel het jaar door naar het sigarenboertje om stinkies (waslucifers) en trektrouwtjes te halen.
Die stinkies zie je volgens mij nergens meer.
Precies deze herinner ik mij ook nog ja!Deze bengaalse lucifers doken op bij het opruimen van het huis van m'n oma na haar overlijden. Nooit geweten dat ze die had. Van het merk Riesa vermoedelijk jaren 70. Het doosje heeft helaas wat vochtvlekken . 1 getest jaren terug en die werkte nog perfect. Nu is het een mooi verzamelobject.
Bekijk bijlage 1808339
Zo vet gaaf dit. Zijn ook degene die ik bedoelde en heb daar in de jaren 70 mee mogen "spelen"Deze bengaalse lucifers doken op bij het opruimen van het huis van m'n oma na haar overlijden. Nooit geweten dat ze die had. Van het merk Riesa vermoedelijk jaren 70. Het doosje heeft helaas wat vochtvlekken . 1 getest jaren terug en die werkte nog perfect. Nu is het een mooi verzamelobject.
Bekijk bijlage 1808339