Belangrijke mededeling omtrent de preview Lesli vuurwerk !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arjan ik had mij ook opgegeven voor het bunkerbezoek maar dat staat er helaas niet bij. Maar bedankt voor de lijst :).

Arjan bedankt! Arjan bedankt! Arjan bedankt! Arjan bedankt!

Vuurwerkcrew bedankt! Vuurwerkcrew bedankt! Vuurwerkcrew bedankt! Vuurwerkcrew bedankt!

Lesli bedankt! Lesli bedankt! Lesli bedankt! Lesli bedankt!

Zo dat is er ook weer uit :D

Bedankt voor de lijst die bekend is gemaakt, echter zou ik ook graag deel willen nemen aan het volledige programma dus ook met bunkerbezoek.

Met dank aan Lesli vuurwerk,Vuurwerkcrew en Crew regelneef ARJAN die aardig wat werk heeft verricht en daardoor is zijn Leptop oververhit geraakt.

Arjan hartelijk dank voor de uitnodiging en verheug me er zeer op. Bedankt alvast VWC en Lesli... TOP voor dit gebaar naar de liefhebbers.

Arjan, Top dat je dit op je genomen. Ik weet het is een heel karwei, maar nu kunnen we met Lesli verder gaan om deze dag onvergetelijk te maken.

Ik heb er zin in en ik hoop op respect naar Lesli toe voor het organiseren.

Arjan, Top dat je dit op je genomen. Ik weet het is een heel karwei, maar nu kunnen we met Lesli verder gaan om deze dag onvergetelijk te maken.

Ik heb er zin in en ik hoop op respect naar Lesli toe voor het organiseren.

Ook jou moeten we niet vergeten beste Marco want jij bent toch de grote regelneef !!!!

Voor degenen die de bunkers gaan bezoeken, het adres en tijdstip en waar te verzamelen zal hier worden vermeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan