Belangrijke mededeling omtrent de preview Lesli vuurwerk !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb me niet ingeschreven omdat ik waarschijnlijk niet kan die datum.
Wil iedereen nu al ontzettend veel plezier wensen!!
Ook wil ik iedereen die zich heeft aangemeld verzoeken om te gaan en bij verhindering dit op tijd door te geven zodat er eventueel anderen nog kunnen gaan.
Komt hier vaker voor dat er maar 60% komt opdagen, als ik die meetingtopics af en toe zo eens doorlees.
En dat zou ontzettend jammer zijn voor de mensen die dit bericht pas later te zien krijgen, omdat er een limiet van aanmeldingen is.

Heeaaahhh hoeeeew!
Ik ga samen met Markmt5.
En heb er nu al ontzettend veel zin in!!
Jaah het wordt een droom dag!
Vooral het museum gebeuren ben ik benieuwd naar!
Ik kan nu al haast niet wachten! !

Dat museum is zeker de moeite waard...niet groot maar wel mooie oude stukken waar je bij staat te kwijlen...op de VWM site (even zoeken) staan enkele foto's...

Laatst bewerkt:
Dat museum is zeker de moeite waard...niet groot maar wel mooie oude stukken waar je bij staat te kwijlen...op de VWM site (even zoeken) staan enkele foto's...

Absoluut een must om een keer gezien te hebben en deze keer wordt hij nog ruim aangevuld met de pronkstukken van VWM.

Absoluut een must om een keer gezien te hebben en deze keer wordt hij nog ruim aangevuld met de pronkstukken van VWM.
ja, gaaf man, dat wordt echt genieten want de VWM dudes hebben echt veel en mooi oud spul...en enorm veel kennis....

Wanneer komt de lijst vrij met alle gelukkigen? Ben nieuwsgierig zoals een ieder denk ik of was deze vraag al gepost? Kom maar op met die lijst.... Kunnen we aftellen naar 29 juni ha ha...

Wanneer komt de lijst vrij met alle gelukkigen? Ben nieuwsgierig zoals een ieder denk ik of was deze vraag al gepost? Kom maar op met die lijst.... Kunnen we aftellen naar 29 juni ha ha...

Dat kun je nu ook al en alle gelukkigen zijn eigenlijk al bekend want iedereen weet dat zijn aanvraag is gehonoreerd. Maar zodra ik weer een gaatje heb zal ik een lijst op alfabetiche volgorde plaatsen :D

Dat kun je nu ook al en alle gelukkigen zijn eigenlijk al bekend want iedereen weet dat zijn aanvraag is gehonoreerd. Maar zodra ik weer een gaatje heb zal ik een lijst op alfabetiche volgorde plaatsen :D

hallo Arjan, pas wanneer jij de lijst hebt bijgewerkt weet iedereen 100% zeker dat men erbij is. Je weet immers nooit of een aanmeldingsmail is aangekomen bij jou. Ook ik heb me aangemeld maar dat ging eerst fout via een I-pad, internetstoring etc, etc. Ik neem mijn zoon van 12 jaar mee maar vertel het hem pas wanneer ik 100% zekerheid heb dat we op de lijst staan, om teleurstellingen te voorkomen, gezien het feit dat de vorige open dag al een klapper was die wij voor geen goud hadden willen missen.
Ik heb zo het vermoeden dat er veel mensen zo thuis zitten. :shocked:
Dank voor alle moeite! De waardering is er zeker. Ik zal richting die dag weer eens wat weersberichten gaan posten....

Hartelijke groet, David.

Daar heb je inderdaad een punt David ( jij zit er bij :) )en ik plaats de lijst na het weekend, zit nu met enkele nachtdiensten en daarna het weekend met gezinnetje even er tussen uit.

@baal : er zullen geen uitnodigingen per pm komen, daar gaat toch teveel tijd in zitten. De namenlijst hier straks geplaatst is genoeg en bij Leslie zal er worden afgevinkt, mocht je die dag niemand zien die afvinkt dan raad ik iedereen aan om naar mij of Ylke te vragen om alsnog je aanwezigheid bekend te maken.

Daar heb je inderdaad een punt David ( jij zit er bij :) )en ik plaats de lijst na het weekend, zit nu met enkele nachtdiensten en daarna het weekend met gezinnetje even er tussen uit.

@baal : er zullen geen uitnodigingen per pm komen, daar gaat toch teveel tijd in zitten. De namenlijst hier straks geplaatst is genoeg en bij Leslie zal er worden afgevinkt, mocht je die dag niemand zien die afvinkt dan raad ik iedereen aan om naar mij of Ylke te vragen om alsnog je aanwezigheid bekend te maken.

Dank man, kom net uit de Nachtdienst...:D
Aangezien je niet iedereen een aanmeldmail zal sturen, neem ik aan dat tzt de bunkeradressen hier geplaatst gaan worden om te verzamelen voor diegene die dat willen?

Laatst bewerkt:
Dank man, kom net uit de Nachtdienst...:D
Aangezien je niet iedereen een aanmeldmail zal sturen, neem ik aan dat tzt de bunkeradressen hier geplaatst gaan worden om te verzamelen voor diegene die dat willen?

Ja en goed dat je dat nog even aangeeft, het zal in de topics worden aangegeven waar diegenen zich kunnen melden.

Zo als beloofd hier de namenlijst :

- 1 - aartvanmaaren + bunkerbezoek
- 1 - AJ83 + bunkerbezoek
- 1 - Afcajax / patrick + bunkerbezoek
- 1 - Aftershock
- 1 - Anaconda + bunkerbezoek

- 1 - baal + bunkerbezoek
- 1 - Benbezig
- 1 - boembus + bunkerbezoek
- 1 - Bram95 + bunkerbezoek
- 1 - brian the freak + bunkerbezoek

- 1 - Carat + bunkerbezoek
- 1 – chevre

- 2 - dansplaat + collega + bunkerbezoek
- 2 - davidh met zoon Chris + bunkerbezoek
- 2 - Davinstyle + pa + bunkerbezoek
- 1 - de knaller
- 2 - dennis pyro met maat + bunkerbezoek
- 2 - de Vuurwerkjunk + neefje + bunkerbezoek
- 1 - dikkeeric + bunkerbezoek
- 2 - djhek + 1 persoon + bunkerbezoek
- 2 - djonny / Joris met zoon + bunkerbezoek
- 1 – Dmenrepster

- 2 - Elburgersc en maat + bunkerbezoek
- 2 - eug14 en Burning Salvo + bunkerbezoek

- 1 - fritsie + bunkerbezoek

- 2 - Gizmo75 met kennis

- 3 - hardcore0438, jorisman en broertje + bunkerbezoek

- 1 - Jawe
- 2 - Jerry MisterLidu en vrouw + bunkerbezoek
- 2 - jnharmsen + zoontje
- 2 - jordiij en pa
- 1 - Jorinde + bunkerbezoek

- 1 - kamikaze met bunkerbezoek
- 2 - kglfrts en oom + bunkerbezoek
- 3 - kOenn, Memory en Dracow

- 1 - Leslifan

- 1 - markHE + bunkerbezoek
- 2 - markmt5 en indo-h + bunkerbezoek
- 1 - MichelWRX + bunkerbezoek
- 3 - Myrthe, loconick en pa

- 1 - no-name + bunkerbezoek

- 1 - oerendhard

- 2 - Pro-line92 en bulldog + bunkerbezoek
- 2 - PyroDJ + kennis
- 1 - pyro freak1
- 1 – Pyroguy
- 2 - Pyrosteen en vader + bunkerbezoek

- 1 – rbfirework
- 1 - rene306
- 1 - RemcoS + bunkerbezoek
- 2 - Remco1981 en Jur asic

- 1 - Savendro + bunkerbezoek
- 2 - skyblue met pa + bunkerbezoek
- 2 - skyrider + pa
- 1 - sg1-westland + bunkerbezoek
- 2 - Steef-Kaboom / Jeffreak + bunkerbezoek
- 1 – sisser
- 1 – shinji
- 2 - Shell-Martijn met zoontje + bunkerbezoek
- 1 - shockzz + bunkerbezoek
- 2 - Samenvuurwerkkopen en Jakhal

- 1 - the cigarman - bezoek bunkers
- 1 - Titanium + bunkerbezoek
- 1 - Tjopper + bunkerbezoek
- 2 - Tristen + moeder en bunkerbezoek

- 2 - vuurpijl en maat + bunkerbezoek
- 3 - Vuurvent, Dc47Fuel en minibutcher + bunkerbezoek
- 2 - vuurwerkfreak en oom
- 2 - Vuurwerk.pagina en kennis

- 1 - 3xh + bunkerbezoek
- 1 - 87jimmy87

Laatst bewerkt:
Arjan ik had mij aangemeld voor het gehele programma dus ook het bunkerbezoek, maar het staat er niet bij. Is het mogelijk om nog de bunkers te bezoeken?

Top gedaan, Nu hebben we gelukkig zekerheid! Ik had van jeffrey trouwens ook gehoord dat steef en hij naar de bunker zouden komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan