[ BELANGRIJK ] Jongens even stemmen op de Poll

Die van 1Vandaag was trouwens ook echt niet representabel want wat denk je wat voor types zich aanmelden voor dat Opiniepanel? Hoofdzakelijk de wat hoger opgeleide geitenwollensokken-types, die hun eigen mening als heersend wanen en denken ermee de wijsheid in pacht te hebben, met als missie de wereld te verbeteren. Leven in hun eigen illusie en behoren niet tot de massa, ze zijn een minderheid. De meerderheid van de mensen, de massa, die lekker bij C1000 en Aldi hun inkopen doen, denken heel anders (en realistischer m.i.) en nuchterder over de wereld. Dat zie je terug in deze poll, zelfs bij een krant als AD. Hier is de uitslag zoals onderzoeken vanuit Tweede Kamer al jaren laten zien: kleine meerderheid vóór vuurwerk, tégen vuurwerkverbod, oftewel te weinig draagvlak voor een verbod.

Gewoon door blijven stemmen mensen, de grote aantallen van tegen stemmers moeten nog komen, beetje buffer opbouwen

Dat zie je terug in deze poll, zelfs bij een krant als AD. Hier is de uitslag zoals onderzoeken vanuit Tweede Kamer al jaren laten zien: kleine meerderheid vóór vuurwerk, tégen vuurwerkverbod, oftewel te weinig draagvlak voor een verbod.

Toen Torrr dit onderwerp postte stond de poll op een meerderheid voor een verbod. :idea:

Ik ga weer even een half uurtje stemmen. Wanneer je de TOR-browser hebt: klik linksboven op de "ui" en selecteer 'new identity'. dan kan je gewoon nog een keer stemmen, en nog een keer en nog een keer... ;)

Ik ga weer even een half uurtje stemmen. Wanneer je de TOR-browser hebt: klik linksboven op de "ui" en selecteer 'new identity'. dan kan je gewoon nog een keer stemmen, en nog een keer en nog een keer... ;)

Zoals ik al zei kan het altijd, maakt niet uit met welke browser je surft. Gewoon na het stemmen de pagina weer afsluiten, ccleaner er over heen en de link weer openen en wederom stemmen. dit kun je 1000000 keer doen :wink:

Back
Bovenaan