'Begin verbod op vuurwerk in Apeldoorn'

Mensen aub stop met reageren en maak kennis met Harry door dit filmpje te kijken.
Dan kijk je in eens heel anders tegen het artikel aan... geloof me!! ik ken deze man enigszins. En het is een vreemde snuiter, die gemeenschaps en belastinggelden op een vreemde wijze besteed.
http://www.youtube.com/watch?v=2G3keWFRZb8&feature=related

En hier gaat ons belastinggeld naar toe? Wat een krankzinnige. Tjezus in wat voor land leef ik tegenwoordig....

Is dit een Vrijland in Godsnaam. Ik krijg Idee dat H.tler Nog meer vrijheid gaf dan Nederland ons straks nog gaat geven.

Auteur: sander wie weet - zaterdag 14 januari "2021"

AMSTERDAM : we lopen al een tijd alleen nog in looppas door de straten en mogen we niet naar buiten na 10 uur in de avond.
drank word verboden net als auto rijden en roken, er vallen te veel gewonden door het rijden met de auto en van drank krijg je ziektes in je lever en slokdarm en roken is ook nog eens ongezond voor je mede mens.
na het verbod op vuurwerk in 2015 vond de regering het tijd om alles aan te pakken waar onnodig doden en gewonden bij vielen.

vanaf morgen is het dan ook ten strengste verboden drank te kopen verkopen of te drinken, een ieder die zich daar niet aan houd kan een boete te gemoed zien van z'n 500 gulden (de euro heeft het einde van het jaar 2013 niet gehaald :P)

gaan we hier dan naar toe ? :P

Volgens mij gaat er 19% btw naar de belasting over de verkoopprijs.
daarna nog 30% winstbelasting (?) van alle partijen ( importeurs/winkeliers ) naar de belasting.

Ik denk dat er zomaar 25 miljoen naar de staat gaat.

Inderdaad tel van die 70 miljoen maar is wat naar de belasting gaat. Helft van de advies prijs naar de dealer als je zo die grote winkel ziet, ;) Dan blijft er 35 miljoen over. Daarvoor moeten de chinezen het maken. Het met hun roest bakkie vrachtwagen naar de haven brengen daar gaat het de boot op. Voor het dan in naderland is. Weer een Nederlands bedrijf. Die het moet vervoeren opslag kosten. De kosten voor de werknemers die naar China gaan en. En zo blijft er van die 35 miljoen echt geen 20 miljoen of zo over voor de belasting ;) Waardoor het een Mini Bedrag blijft.

2iia6ap.gif

Jezus Christus wat een gezeik in dit land. :bonk:

tja wie stoer doet is dom bezig
dat weten we allemaal mag ik aan nemen
als ze drie grote vuurwerkshows willen gaan houden als alternatief zullen ze toch met gestreste eendjes in de vijver blijven zitten dus is het gewoon water naar de zee dragen .
de dieren partij is een piep klein partijtje dat schreeuwt om aandacht .
het is net een blaffende hond die geen tanden heeft om te bijten .
meer is het niet :D

HAHA, vuurwerk veroorzaakt stress bij mens en dier. Nou dit is niks in vergelijking met het verkeer, industrie, luchtvaart en extreem weer. Laat de PvdD aub belangrijkere dierenwelzijnactiviteiten verbeteren voordat ze hiermee aankomen.

Het ergst van die hele partij vind ik nog dat ik er aan mee betaal. Dat noemen ze nou democratie! :angry: En ondertussen sta je nog steeds 3 keer in 't jaar in een hondendrol. Dat ze daar de Animalcops eens op afsturen. :frusty:

1 keer in het jaar vuurwerk en tuurlijk begrijp ik echt wel dat sommige dieren er bang voor zijn maar,om daarvoor gelijk een verbod in stellen,vind ik te ver gaan:angry:
Jullie kunnen je veel beter bezig houden met de mishandelingen en verwaarlozingen van dieren want,dit gebeurd ieder dag en is duizenden malen erger:angry:

Mensen aub stop met reageren en maak kennis met Harry door dit filmpje te kijken.
Dan kijk je in eens heel anders tegen het artikel aan... geloof me!! ik ken deze man enigszins. En het is een vreemde snuiter, die gemeenschaps en belastinggelden op een vreemde wijze besteed.

O nee he, wat een idioot zeg.
Betalen we hier nou belastinggeld voor, om dit soort koekwouzen hun of haar mening te geven in de gemeenteraad?

Ik meer het idee, dat deze meneer rijp is voor een inrichting.
Kan ie zwijntjes tikken daar.

Elke dieren Hippie. Die te ver is doorgeslagen. xD

Ik ben een dierenfan, maar dit gaat me wel te ver wat ze nu willen (ook nooit voor de partij van de dieren geweest hoor:cool:):angry::angry:

Als het zo door gaat zie ik het toch aankomen dat er over een jaar of 5 een vuurwerkverbod is:cry::cry::cry: Ik hoop echt dat als het dan zo ver is hele grote demonstraties worden gehouden, en ik loop vrolijk mee (als we maar niet de Politie aan gaan vallen:bonk:):D

Conclusie: Haat aan de partij voor de dieren:angry::angry::devil::devil::mad::mad:

Laat ze in Apeldoorn maar een verbod op auto's gooien van het merk " suzukie swift " Denk dat die meer schade heeft veroorzaakt dan een beetje vuurwerk !!!

Je begint langzaam weer voorstander van een 1-Partij staat te worden met al deze gekke partijen. Partij voor de Dieren moet gewoon oprotten, laten ze eerst maar er voor zorgen dat "de crisis" over is. Als zij vuurwerk verbieden komt er een procyclisch conjuctuur beleid waardoor de uitgaven nog meer naar beneden gaan!

Waar ik me nog het meest kwaad om kan maken is dat verdomme de wereldeconomie in vreselijk zwaar weer zit, Nederland staat ook half in de fik, maar nee die koekwouzen ala bomenknuffelaars zijn hier druk mee bezig. Echt werkelijk ik BEGRIJP HIER NIKS VAN.

Waar ik me nog het meest kwaad om kan maken is dat verdomme de wereldeconomie in vreselijk zwaar weer zit, Nederland staat ook half in de fik, maar nee die koekwouzen ala bomenknuffelaars zijn hier druk mee bezig. Echt werkelijk ik BEGRIJP HIER NIKS VAN.

Niks aan toe te voegen Amen!

Die 0.5 miljoen vuurwerk fans, of zelfs wel meer.
Geef hun gewoon die 1e dag, er zijn facking 365 dagen in een jaar en dan moet die 1e dag dan weer verboden worden ? Eigenlijk denk ik toch niet dat het gaat lukken,

Back
Bovenaan