'Begin verbod op vuurwerk in Apeldoorn'

HAHA, vuurwerk veroorzaakt stress bij mens en dier. Nou dit is niks in vergelijking met het verkeer, industrie, luchtvaart en extreem weer. Laat de PvdD aub belangrijkere dierenwelzijnactiviteiten verbeteren voordat ze hiermee aankomen.

Inderdaad , ik en vele andere hebben door hun ***** baas en de irritante baan meer stress dan van 1 keer per jaar wat vuurwerk. Me vader had een topbaan maar is zonder reden ontslagen , en we moeten allemaal maar doorwerken tot we 67 zijn. Rot op met dit rotland.

We laten lekker Griekenland kapot gaan en kopen dan stukjes land en noemen het Vuurwerkland Een land met echte vrijheid. Want Nederland een vrij land ? Nou echt niet. xD

IS HET NU POTVERDOMME AFGELOPEN MET DAT GEZEIK OVER EEN VERBOD OP VUURWERK!!!!!
Ik wordt hier zoooo kotsmisselijk van die rot zeiktereur van allen die roepen om een verbod! Het is elk jaar weer hetzelfde liedje!
WANNEER HOUD DAT EEN KEER OP!!!!!
Eerst die 2 apen van groenlinks, die het al wel een keer of 5 proberen, vervolgens die faber, die oogarts, dan is het die meijer van taskforce, dan weer zijn het die burgemeesters, dan is het d66 en tenslotte de pvdd.
EEN VERBOD LOST HELEMAAL NIKS, MAAR DAN OOK NIKS OP, HET WORDT ER ALLEEN MAAR ERGER DOOR, SNAPPEN ZE DAT DAN NIET!!!!!
Daardoor zullen er alleen maar meer vernielingen zijn, want dat gebeurt ook wel zonder vuurwerk. Bovendien is het nederlandse vuurwerk van de aller lichtste categorie ivt wat er in heel Europa te koop is.
De illegale handel zal ongekende proporties aannemen.
Bij een show waar 100-den, zoniet 1000-den mensen naar toekomen hoeft er maar 1 idioot tussen te lopen met een dronken kop die het nodig vind om een lawinepijl bijv. in de menigte te gooien, met alle gevolgen vandien.
De ******igheid zal er echt niet minder om worden.
WAAROM KIJKEN DIE SUKKELS NIET VERDER DAN HUN NEUS LANG IS!!!!!
ALS ZE DAN TOCH ZO'N HEKEL HEBBEN AAN VUURWERK, DAN ROTTEN ZE MAAR OP NAAR EEN ONBEWOOND EILAND, MAAR LAAT ONS FREAKS EN ALLE ANDEREN DIE ER VAN KUNNEN GENIETEN MET RUST, HET IS TRADITIE.
Trouwens als er een verbod zou komen, maar dat verwacht ik niet, dan zal ik me er geen zak van aantrekken. Stoken blijf ik toch!

Zo dat is eruit.
Sorry dat ik zo hellig reageer, maar het mag duidelijk zijn dat ik die azijnpissers meer dan beu ben.

Back
Bovenaan