3xh
VWC lid
Ik word er een beetje missenlijk van..
Of het blok van royal panta xplode lidu lucky of mij betreft van Lesli komt kan me geen ruk ballen..
En al dat gegooi met Modder.. (kruit in dit geval) vind ik ook niet nodig..
Ik denk gewoon dat dit blokje een paar flinke butsen (onbedoeld) heeft gehad.
waar schijnlijk zijn zo een aantal bodumpjes (klei stoppen) er uit getrilt.. of verpulvert..
zo heeft de Lift lading vrij ruimte gehad.
Zo doende zal er meer kruit/ lift en bombettes+ lont hebben kunnen ontbranden.
Dit heeft waarzchijnlijk voor een ketting reactie gezorgt.
Dat resulteerde in 1 harde knal.. en nee dat hoeven niet perse salute's tezijn geweest.
(in bijna alle boeket bombette's zit een deel flash/flits (powder) voor de break..).
dat is wat ik denk hoe het heeft kunnen gebeuren..
Ut is triest genoeg dat er mensen gewond zijn geraakt en dat er schade is ontstaan.
Mischien kon de gene die het blok aan stak er helemaal niets aan doen, en wilde hij gewoon een leuk Oud en Nieuw.
Ondanks had hij beter moeten weten en tog voor de zekerheid een groot plein/veld op kunnen/moeten zoeken.
zo dit is mijn menining.. en hoop dat ik nu ook niet de grond in getrapt word
Of het blok van royal panta xplode lidu lucky of mij betreft van Lesli komt kan me geen ruk ballen..
En al dat gegooi met Modder.. (kruit in dit geval) vind ik ook niet nodig..
Ik denk gewoon dat dit blokje een paar flinke butsen (onbedoeld) heeft gehad.
waar schijnlijk zijn zo een aantal bodumpjes (klei stoppen) er uit getrilt.. of verpulvert..
zo heeft de Lift lading vrij ruimte gehad.
Zo doende zal er meer kruit/ lift en bombettes+ lont hebben kunnen ontbranden.
Dit heeft waarzchijnlijk voor een ketting reactie gezorgt.
Dat resulteerde in 1 harde knal.. en nee dat hoeven niet perse salute's tezijn geweest.
(in bijna alle boeket bombette's zit een deel flash/flits (powder) voor de break..).
dat is wat ik denk hoe het heeft kunnen gebeuren..
Ut is triest genoeg dat er mensen gewond zijn geraakt en dat er schade is ontstaan.
Mischien kon de gene die het blok aan stak er helemaal niets aan doen, en wilde hij gewoon een leuk Oud en Nieuw.
Ondanks had hij beter moeten weten en tog voor de zekerheid een groot plein/veld op kunnen/moeten zoeken.
zo dit is mijn menining.. en hoop dat ik nu ook niet de grond in getrapt word