Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dank u, dank u.
Wat ik dus bedoel, een bombette klapt niet in de lucht maar op of in de buurt van dit flowerbed.
Ik wil hier nog even op reageren, jij onderschat het dus want de sterren die in zulke blokken zit heb jij zeker nog niet gezien? Die vliegen overal doorheen en vrij makkelijk door glas en daar blijven grote gaten achter hoor.Waarom sommige dit vuurwerk nog onderschatten dat snap ik niet.
Het is iets heel anders als consumentenvuurwerk.
Dus moet je er ook heel anders mee om gaan en dat is juist het probleem.
Wat maakt het trouwens uit hoeveel ramen en hoe hard de knal was de schade is sowieso enorm.
Owja 30 kilo is 5 kilo meer dan 1 cementzak dus makkelijk te tillen.
Steek je toch dit soort vuurwerk af zorg dan altijd voor voldoende afstand voor jezelf en voor het publiek.
Regels zijn er niet voor niks!
Steeds meer krijg ik gewoon het idee dat die gekken een compleet karton met shells op straat hebben gezet... Wat moet het anders nog zijn? Een profblok kan haast niet, die zie ik in ieder geval niet zo gauw in 1x ontploffen en aan het formaat te zien moest het ook geen groot kaliber prof blok zijn als het al om een blok ging. Ook heeft het karton de vorm van een karton met shells...
Misschien zeg ik wat geks, maar een karton met salutes en weet ik veel wat nog meer er in, is gewoon massa explosief...
Op zich kan ik daar best in mee gaan.
Maar waarom gaat die eikel dan op een afstandje kijken.
Ik zou maar een ding denken.
WEGWEZEN!
Onder invloed van? Op het filmpje lijkt het ook of degene die het afsteekt erna zijn vingers in zijn oor doet of ik het verkeerd gezien?

Zo als hij langs die schietende cakes op loopt met die doos in zijn handen,zou je het haast gaan denken.Moet je maar is kijken die cake links is net klaar met schieten en hij zwalkt er zo met die doos overheen.![]()