Fric
VWC lid
idd je hebt gelijk. Het blok in het filmpje is duidelijk een waaier. Ik lees ook dat iemand roept dat hij de verpakking uit elkaar trekt haha. Dat is alleen maar de kartonnen "vervoer" doos. En dat die vent er zo mee tilt.... hoe denk je dat er tijdens het vervoer met dit soort blokken word omgegaan whahaha. Als ik zo een beetje rond lees zie ik veel poeppraat.
Het mag trouwens mijn mening zijn of misschien zit ik er volkomen naast of heb ik niet goed gekeken, maar nergens is te zien dat ook daadwerkelijk dit blok uit elkaar klapt. Ik kan me niet voorstellen dat een blok met verschillende kleur effecten in 1 klap uit elkaar klapt met alleen een titaanvonken regen. Ik zeg: het was iets anders.
Naar mijn idee is het gewoon weer bangmakerij van de media omtrent dit soort prof blokken.
Dit wilt trouwens niet zeggen dat ik ervoor ben om dit soort blokken zomaar door particulieren te laten afsteken.
Ik geloof gewoon niks van het filmpje en dat wilden ik even kwijt![]()
Er is hier een discussie gaande met liefhebbers en professionals.
Je kunt hier van gedachten wisselen maar volgens mij praat er hier niemand poep.
Er is hier duidelijk sprake van ondeskundig gebruik, geen veiligheidsafstand enz..
Als je niet gelooft wat er op de films gebeurt....