Beautiful Leaves

In mijn ogen de beste cake van royal. Ik ben een liefhebber van goud. En de rode,groene,en bauwe strobe,Geven deze cake net dat beetje extra. De brocade crown boeketten met gekleurde strobe zijn lekker groot,En blijven goed hangen. de burst zorgt in mijn ogen voor een indrukwekkend geheel. Kortom een topper en een aanrader voor diegene die de show wilt stelen.

Laatst bewerkt:
Ook dik genoten van deze godin van een cake. Zorgde voor flink wat kippenvel. En de finale,Holy cow ging flink uit me dak.

Ik behoor niet tot de mensen met een groot budget, ik houd het wel gewoon bij één.
Maar ook gewoon alleen is deze cake een topper. Heerlijk grote effecten, harde burst en ze blijven nog lang hangen ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze besteld, maar de winkel had hem niet meer op voorraad.
Wel jammer, want als ik het filmpje bekijkt dan zie ik wel dat ik wat gemist heb.

Ach ja, nooit vroeg genoeg om een lijstje te maken voor 2010/2011.:wink:

Wat prachtig zeg:)
Ben zeer tevreden over de kwaliteit van royal!:D
Deze heb ik nog niet mogen meemaken, maar misschien dit jaar deze toch maar eens proberen als het hier in de buurt nog verkrijgbaar is:)

In mijn ogen de beste cake van royal. Ik ben een liefhebber van goud. En de rode,groene,en bauwe strobe,Geven deze cake net dat beetje extra. De brocade king boeketten met gekleurde strobe zijn lekker groot,En blijven goed hangen. de burst zorgt in mijn ogen voor een indrukwekkend geheel. Kortom een topper en een aanrader voor diegene die de show wilt stelen.

Bedankt voor je reactie, blijf ons volgen komen dit jaar nieuwe spectakels bij.

En ja, jullie krijgen de update zsm, we zijn er mee bezig,.

Groeten :bye::bye:

team leden royalfireworks

www.royalfireworks.nl

Zeer mooie cake, een van de mooiere van RF. Ik moet me aansluiten bij de andere reacties : grote mooie effecten die lekker lang blijven hangen, harde burstknallen en een prachtig kleuren spektakel. En als laatste nog even een opmerking over de zeer apparte maar o zo mooie label wat elke cake heeft.

Dit jaar me toch maar eens gaan verdiepen waar er hier een winkelier in de buurt zit die RF verkoopt.

In het topic beste cake van Royal Fireworks staat deze cake bij mij hoog genoteerd.:

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11586

De kwaliteit van de cake,s van Royal Fireworks vindt je vooral bij deze cake terug.
En voor een 500 grammer beneden de 50 euro goed geprijsd.
Een topper van een cake, mooie, en vooral grote boeketten.
Ik ga voor deze cake dit jaar, ik wil hem er graag bijhebben.

Ik schrok een beetje van de effect grootte.
Want de boeketten zijn echt groot!
Een echte topper, die gewoon in je collectie hoort te zitten!
Hij komt er dan ook zeker bij mij in:)

Klaarblijkelijk begon ie in Milheeze met de finale! Eenmalig, of geldt dat voor de hele partij 2010?

Een erg goede cake. Echt bursts waar je doof van wordt! Prachtig grote gouden boeketten met mooie kleuren erin. Het beste aspect van deze cake is dan ook het enorme boeket die echt goed gevuld is, en echt loeihard knalt. Met anderhalve euro per schot wel wat prijzig, maar nét te doen. Want kwaliteit als dit, heeft nou eenmaal een prijskaartje.

Ik vind hem er op het filmpje ook echt geweldig uitzien: enorme boeketten, goed goud gevuld en voldoende kleur erin. Prachtig ding!

Back
Bovenaan