Beautiful Leaves

Ik vond hem erg mooi overkomen alleen veelste duur. Hij is echter wel mooi uitgewerkt, maar door zijn tempo vind ik hem geen wow factor hebben en dus die paar euro's extra niet waard.

Filmpje:

(Het mooiste in HD)

Heb deze bij een bestelling van 165 gratis dus ben benieuwd. Is samen met 2 zena cakés de enige 500 grammer. Rest allemaal 250 en wat budget spul.

Deze is ook geschoten op de demo van Vuurwerkhol, maar hij leek wel veranderd?

Ik vind het een topper!

het witte lijkt dikker maar de rest minder naja ik zie het wel. Heb hem er gratis bij. Maar verwacht er wel meer van dan de tresure island van vorig jaar. Verder lekker van royal dat ze zoiets niet melden als het echt zo is.

Ik had denk ik dan nog productie van vorig jaar, want ik had geen brocade king effect. Dit was mijn grootste cake en had eigenlijk ook wel de meeste verwachtingen bij deze, vanwege de filmpjes die ik eerder bekeken heb, vanwege de prijs en de grootte.

Erg mooie, grote effecten. Dit is echt een cake waar ik van houd kwa effecten. De burst was niet echt hard, maar dat heb ik eerder ervaren bij de silver willow. Is misschien precies goed om het effect op de juiste manier te verspreiden. Had 'm op het laatst als vervanger gekozen voor 2 x Ready to Rumble, dus ben achteraf wel blij dat ik dat heb gedaan. Het is een super dikke cake, maar ik ga 'm volgend jaar niet meer opnieuw bestellen. Misschien als vervanger weer, maar niet als 1e keus.

Nog overwogen hem mee te nemen, maar we hadden enkel de oudere versie staan, dus toch maar niet gedaan.

Op de film van Genius ziet hij er weer heerlijk uit! Topper :)

Back
Bovenaan