Beautiful Leaves

Ik heb mijn enthousiasme over deze cake al eerder laten blijken.
Enige commentaar voor nu: een 10, hij is steengoed en blijft steengoed.

@hierboven wat een k*t kinderen.. :cry:

ontopic: Deze ga ik denk ik 3x bestellen, prachtige effecten, alleen een beetje jammer dat de cake met de finale begint, die zou je juist op het einde verwachten.

Hij hoort normaal te beginnen,en de finale gewoon op het eind. De cake blijft prachtig,een van de mooiste cakes,die ik van me leven heb afgestoken. Heb hem daarom dit jaar weer besteld,heb er weer zin in,:D

Klopt het dat deze nogal veel op Treasure Island lijkt?
Zit er nou veel verschil in deze cakes?

Treasure Island heeft gouden mines,en de kleur roze. De brocade crown is ook wat compacter,qua sterren. De brocade king,is in mijn ogen wat breder.

Dit blijft gewoon een top blokje! dit jaar eens kijken of 4 stuks van kan bemachtigen eind van jaar voor leuk projectje :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit jaar gehad. Mooie effecten, grote boeketten, harde burst en heldere kleuren. Kortom een prachtbak! Een aanrader voor iedereen die de mogelijkheid heeft m te kopen, dus zeker niet laten staan! Komen er dit jaar meer van dit soort cakes bij?

2x besteld. :) Heb deze vorig jaar ook op de demo gezien, erg mooi! Zit alleen te dubben of ik ze apart afsteek, of 2 tegelijkertijd.

edit:
Filmpje van die demo:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik twijfel toch nog een beetje... Misschien dat iemand me kan overtuigen? Het is wel een aardig bedrag natuurlijk.

jhwvpu.jpg

hier een foto van de cake
zondag komt er een filmpje bij;)

Back
Bovenaan