Beautiful Leaves

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1425
Artikelnaam: Beautiful Leaves
Bruto Gewicht: 3860 gram
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Brocade king w/red strobe, Brocade king
w/green strobe, Brocade king with blue

Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: € 48,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Allemachtig wat een geweldig meester werk is dit.Die effecten zijn echt vet groot.Brocade king Met rode,groene,blauwe strobe.En hij kost maar 55 euro. Absolute aanrader.

Wat een ongelooflijk mooie cake is dit.
Mooie volle en brede effecten en de burst klinkt goed hard.
En die finale zorgt voor een waardige afsluiting
Zeker een topper en komt ook mijn lijst te staan.

niets dan lof bij deze cake....wat een heerlijke mooie en grote effecten zeg...en die finale schoten...zo krijg je een straat stil..
btw..er kwam iemand op het eind bijna klaar meen ik te horen :D heel goed:wink:

Laatst bewerkt:
wat een bak is dit tog!
ik ben heel hard aan het denken maar dit is tog wel een colectie voor de freaks damn!

Samen met de Fireflower is de Beuatiful leaves mijn absolute favoriet uit de collecties van Royal Fireworks. Op de film zie je dus 1 cake die voor een volle lucht zorgt. De boekketten zijn fraai uitgevoerd, zijn groot en breed.
De strobe effecten zorgen voor een mooi uiterlijk en ondersteuning
De burstknallen gaan bij deze cake snoeihard.
Ja en de finale is mooi, heel mooi.
Een terechte reactie van de filmer (Lev-He)
Bij mij gaat deze cake de koffer in tijdens de verkoopdagen
Een aanrader

Echt een topper! Super volle effecten zeg :)
Wat ik me af vroeg, je ziet altijd rode, witte en groene strobe, maar waarom kan dit niet in het blauw?

Echt een topper! Super volle effecten zeg :)
Wat ik me af vroeg, je ziet altijd rode, witte en groene strobe, maar waarom kan dit niet in het blauw?

Dat noemen we nou het geheim van de smit! haha :wink:, Niet met alle kleuren is dat mogelijk!

Let maar eens op, in enkele van onze cakes bij de kleuren blauw is de burst ook niet zo hard als bij een andere kleur. Als we dat wel doen dan slaat de burst het effect kapot. Zo is gewoon niet alles mogelijk in consumenten vuurwerk. Ten eerste omdat je gebonden bent aan wetgeving maximaal 15 gram per tube of 200 gram per fontein. Hopelijk iets duidelijker.

Bedankt voor je vraag!

Jeroen Bakker

www.royalfireworks.nl
www.vuurwerk-rf.nl
www.onlinesiervuurwerk.nl (detaillisten)

Dat noemen we nou het geheim van de smit! haha :wink:, Niet met alle kleuren is dat mogelijk!

Let maar eens op, in enkele van onze cakes bij de kleuren blauw is de burst ook niet zo hard als bij een andere kleur. Als we dat wel doen dan slaat de burst het effect kapot. Zo is gewoon niet alles mogelijk in consumenten vuurwerk. Ten eerste omdat je gebonden bent aan wetgeving maximaal 15 gram per tube of 200 gram per fontein. Hopelijk iets duidelijker.

Bedankt voor je vraag!

Jeroen Bakker

www.royalfireworks.nl
www.vuurwerk-rf.nl
www.onlinesiervuurwerk.nl (detaillisten)

Dat viel me altijd al op inderdaad, dat blauw toch altijd wat minder hard en vol is als andere effecten. Terwijl veel mensen dit toch echt een prachtige kleur vinden in vuurwerk. Maar zo blijft het tenminste speciaal, en wie weet is het over enkele jaren wel mogelijk om blauw beter in vuurwerk te verwerken :)

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Royal Garden collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 46,95 ( de prijs was eerst € 54,95)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldige prijsverlaging dit.
Een absoluut mooie cake die nu binnen bereik van velen komt door de prijs. Goede brocade effecten met heerlijke blinkers.

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

beautiful_leaves.jpg

Back
Bovenaan