Ach ja, waarom ook niet. Ik knal er gewoon nog wat traktaties tegenaan.
Eerst maar eens een mijn persoonlijke favoriete boxen van afgelopen jaar, The Branco van Evolution Fireworks. Want holy guacamole wat een gek apparaat was dit in de straat. Je weet niet wat je overkomt op nog geen 10 meter afstand, met die enorm dikke en vooral agressieve mines. Je zou kunnen zeggen dat de boeketten er daardoor nauwelijks meer toe doen, maar ook deze waren absoluut de moeite waard. Enige kleine minpuntje is misschien het ontbreken van een finale, maar ja nogmaals, met die gruwelijke mines elke keer heb je echt wel genoeg wow-factor!
En dan nu nog het laatste cadeautje, de Noisekick van Vuurwerktotaal. Hier van verwachtte ik al best veel na het filmpje van Mattenfreak, in het topic gezien te hebben. Maar oh oh oh, wat een heerlijke rammer is dit zeg! Maakte de verwachtingen meer dan waar. Dikke strobe/blink boeketten, salvo's, toffe kleuren, falling leaves en een lekker strak tempo. Tevens al voor een euro of 45,- te krijgen in de freak, dus een dikke aanrader. En mocht je budget het toelaten, schiet hem dan lekker dubbel. Wij waren er erg enthousiast over, wat je ook terug kunt horen in de film.
Nu is het wel even genoeg geweest met filmpjes. Zodra het seizoen weer begint zullen er nog wel wat komen. Dus ik zou zeggen, stay tuned!