Beastmode's video & sfeer topic

Nog maar even een lekker ramblok van Vuurwerktotaal online gezet. De 1.2" Glitter Willow 2 Colorz uit de VOLT! serie. Een van mijn favo's afgelopen jaarwisseling.

En de laatste twee straatfilmpjes van afgelopen jaar in dit topic, zijn een feit. Volgend jaar zullen er nauwelijks nieuwe filmpjes bijkomen, aangezien ik mij (nog) meer op andere dingen wil gaan focussen. Begin januari ben ik hier nog wel wat te vinden, plus rond Fallas en de Zena Trophy ook wel weer, denk ik zo. Freakacties ga ik ook niet meer in de gaten houden. Hoe moet ik anders ooit aan geld voor Valencia komen? :bonk:

Dus liefhebbers, ik zou zeggen: stook verstandig en met plezier, en ga pas na 02:00 uur aan het bier.

Groetjes,

Beast :biertje:

Bij gebrek aan daadwerkelijk beeldmateriaal...

giphy.gif

Ach ja, je moet wat om je topic in leven te houden. Niet dat het veel zin heeft met een koning, bolle of knallende knaapjes in het zelfde subforum. :p

Nog een gelukkig nieuw jaar iedereen!

Dit jaar trap ik af met de Kingdom van China Red. Een zeer fraaie compound! :D

Toffe budget cake! Helaas is het wel uitloop. Ik kon de allerlaatste bij een lokale gbv dealer nog krijgen, gelukkig. :D

Nog even een filmpje van een van de beste cakes die er is. De Stars Over Vienna. Doorgaans voor dumpprijzen te krijgen. En daardoor dus eigenlijk gewoon een must-have! :D

Binnenkort ga ik in zomerslaap. Dus tot in september amigos! :bye:

Blijft een mooie cake dat ja. Bedankt voor je films en zien je weer in september beast:handsup:

Back
Bovenaan