Johancruijf
VWC lid
49F210/416/24 was een mooi bakkie!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In midden aangestoken? Hij lijkt in midden te beginnen met die w shape haha!Schoot met een minuut leeg wat een geweld, doordat de wind onze kant op stond krijg je dit geweld niet eens vol op je camera
Straatfilmpje
Zal zo maar kunnen, zelf niet afgestoken omdat ik wou filmen waarschijnlijk dus het verbinding stuk afgestoken ipv de eerste lontIn midden aangestoken? Hij lijkt in midden te beginnen met die w shape haha!
Hier ook de crackling mine eronder, aangename verrassing.
Op de lijst en zo gaan we hem dan ook maar aansteken volgend jaar. 1 minuut is lang zat hahahahahZal zo maar kunnen, zelf niet afgestoken omdat ik wou filmen waarschijnlijk dus het verbinding stuk afgestoken ipv de eerste lont![]()
Dat is gek, zijn gewoon 2 compounds van ieder 3 cakes. 3 cakes zitten al aan elkaar vast.In hoeveel stukken komt deze nou dat je m aan elkaar moet doorlonten? Ik kreeg hem hier in 4 stukken, 2x2 en 2x1 wat ik wel apart vond. Toch meer werk dan verwacht![]()
Ja vroeg me ook al af waarom die zo kort duurde, dus zal wel kunnen verklarenZal zo maar kunnen, zelf niet afgestoken omdat ik wou filmen waarschijnlijk dus het verbinding stuk afgestoken ipv de eerste lont![]()
Gewoon halen, echt een heel dik blok.Iemand deze goed op film van afgelopen jaar? Wil hen komend jaar graag hebben
230-250 moet je wel aan denkenWat is beetje verwachte freak prijs voor deze unit?
Afgelopen jaar voor 199 gezien. Had hem zelf voor 220. Dus 200 - 250Wat is beetje verwachte freak prijs voor deze unit?
Ik wacht ook op deze, geld ligt klaar. Kom maar door.Heeft iemand deze eigenlijk al ergens te koop gezien ?
Of is het wachten op de nieuwe lading ?