Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ha fijn! Kan ik weer slapen vannachtDie foto die op de vorige pagina geplaatst is ziet er inderdaad uit als een artikel met kooi. Vooral de grote ruimte die nog over is.
Wij hebben ze alle 10 met kooi in de bunker staan...
Bekijk bijlage 1805507
Heel vaag... dan is code 49F210/416/24 met kooi en code 49F210/503/24 zonder kooi![]()
Die foto die op de vorige pagina geplaatst is ziet er inderdaad uit als een artikel met kooi. Vooral de grote ruimte die nog over is.
Wij hebben ze alle 10 met kooi in de bunker staan...
Bekijk bijlage 1805507
Klopt er zitten 2 compounds in met 3 cakes per compound ( te zien een paar pagina's terug ). Dus dat werd blijkbaar eerst aangeduid als 2/1 ( 2 keer 1 compound ) en nu dus blijkbaar als 2/3 ( 2 keer een compound van 3 cakes ). Niks om je druk over te maken dusMaar dan snap ik toch nog iets niet, namelijk waarom er 2/3 op deze doos staat, terwijl de vorige batches altijd 1/2 was Dat dus twee delen in één doos bevind. Hoe moet ik dan 2/3 interpreteren? Uit hoeveel dozen/delen bestaat de Beast nu dan? Of misschien bedoelen ze 2 compounds met elk 3 cakes?
Kan de Chinees onder tijdsdruk gewoon "vergeten" zijn. Afraffelen omdat het de boot op moet.Blijft een vreemd verhaal, ik weet het nummer niet meer van de doos alleen dat t van de nieuwe zending was 2024.
De Beast zat wel in 2 dozen. Normaal is het doos 1, kooi, doos 2 met daarin de cakes.
Nu was het doos 1 met daarin de doos 2 met daarin de cakes. Geen kooi dus.
Op de binnendoos staat wel 1/2 op de buitendoos 2/3Maar dan snap ik toch nog iets niet, namelijk waarom er 2/3 op deze doos staat, terwijl de vorige batches altijd 1/2 was Dat dus twee delen in één doos bevind. Hoe moet ik dan 2/3 interpreteren? Uit hoeveel dozen/delen bestaat de Beast nu dan? Of misschien bedoelen ze 2 compounds met elk 3 cakes?
Klopt. 49F210/416/24 met kooi, 49F210/503/24 zonder kooi.Batch 2024 met kooi en zonder kooi?
Daar lijkt het op.Batch 2024 met kooi en zonder kooi?
Hoe weet je zo zeker dat die kooiloos is?Helaas hier de kooiloze veriant maar kunnen meteen kijken of het wat is![]()
Lange zijde rechts boven in, heb hem inderdaad met binnen en buiten doos!Weet iemand hoe je de fabriek/jaar code kan vinden op de binnendoos? zoek mij een ongeluk haha.
Hoe weet je zo zeker dat die kooiloos is?
De conclusie in dit topic is niet 100% geverifieerd volgens mij. Tenzij jij natuurlijk hem met binnen en buiten doos zonder kooi had.
Ik bedoelde eigenlijk op de binnendoos.Lange zijde rechts boven in, heb hem inderdaad met binnen en buiten doos!
Ik bedoelde eigenlijk op de binnendoos.
Vraagje, kan jij zien op je doos/de stikkers welke fabriek erop staat? Er staat daar namelijjk specifiek een fabriek genoemd, ben wel benieuwd wat daar bij jou dan staat.