vuurwerkduiven
VWC lid
wl niemand tegen de borst stoten maar vermoed dat de versie zonder kooi toch een stuk slapper is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik ook bang voor maar we gaan het zien!wl niemand tegen de borst stoten maar vermoed dat de versie zonder kooi toch een stuk slapper is
Laten we hoop houden, is wel de juiste fabriek ieder geval waar die vandaan komt als we die even vergelijken met Coconut Bounty.wl niemand tegen de borst stoten maar vermoed dat de versie zonder kooi toch een stuk slapper is
Zelfde fabriek als de Coconut BountyLaten we hoop houden, is wel de juiste fabriek ieder geval waar die vandaan komt als we die even vergelijken met Coconut Bounty.
Hoop vooral dat mijn spinners niet weg zijn..
Edit: Regiocode is anders.Zelfde fabriek als de Coconut Bounty
Gelukkig! Kan jij foto van etiket op de binnendoor maken misschien? Kijken of er verschil met andere zit?Bij Eekhoff gelukkig de variant met kooi ontvangen (49F210/416/24). Ik heb er zin an!
Zal ik morgenochtend doen. De doos staat niet thuis..Gelukkig! Kan jij foto van etiket op de binnendoor maken misschien? Kijken of er verschil met andere zit?
Bij deze!Gelukkig! Kan jij foto van etiket op de binnendoor maken misschien? Kijken of er verschil met andere zit?
Die had ik ook jaHier ook echt een beest. Viel helaas 1x uit na tweede cake maar alles zat erin. Goede burst en mijn spinners
Ik had bij w shape deel grote crackling mines meerdere?
49F210/503/24 zonder kooi versieZooowww weer op de ljjst! Was dit de 2024 batch