Bazooka

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 641
Artikelnaam: Bazooka 90 shots AANBIEDING
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 90 schots
Effectomschrijving: Grof geschut! De goedkoopste 500 grammer in Nederland. 90 shots met een verwoestend tempo.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 16 stuks
Richtprijs: ...

O.a. te koop bij: Rubro.nl

641_bazooka_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het vermoeden dat het een soort van ak-54 van original is. Alleen ruim 5gram per schot kan dan niet echt.

Ik denk dat er geen filmpje komt tot 31 dec,blijft het lekker vaag en dan de naam bazooka en een aanbieding. Daar zijn de Nederlanders gek op. Ik ben benieuwd of het de moeiten waard is.
Maar geef ze groot gelijk,moet toch proberen zo veel mogelijk te verkopen,elke 10 euro zijn er weer 10.

Verwacht ook niet dat het echt een hele zware candle is,maar met 5 gram kan je best iets leuks maken lijkt me.

Zet er 3 in W-shape en je hebt een leuk effect en vooral een leuk geluid, want het geluid dat je hoort bij de lancering is erg leuk. Het typische doffe candle geluid.

los van het feit dat het van een beste afstand is gefilmd....binnenkort zal er als het goed een betere film verschijnen...
Het is in ieder geval een soort van romeinse kaars die crackling staarten eruit spuugt, dit samen met een soort van fontein aan het begin. Op zich best een geinig ding wel, maar over de prijs valt uiteraard te twisten...

over kwaliteit valt juist te twisten... als dit je resultaat is met bijna 500 gram is het ronduit slecht te noemen toch?

We hebben bij Huisman Vuurwerk nieuwe dummy's binnen en gisteren hebben we een foto daarvan geplaatst. Na de foto van gisteren van de nieuwe Adventurers dummy's hebben we veel vragen en reacties gehad op de dummy van de Bazooka. Deze is inderdaad zo groot!! We hebben nu een foto gemaakt met een BIC-pen ernaast zodat iedereen het goed in kan schatten. 438 gram kruit, 90 shots en slechts EUR 10,00. Er komt nog een nieuw filmpje, want wat ik ervan begrepen heb is de kwaliteit van de productie echt een stuk dan de sample...

20141119_123153.jpg

Back
Bovenaan